Gå til innhold

Gymlærer får ereksjon

Gjest usikker nå

Anbefalte innlegg

Gjest usikker nå

Hva ville du ha gjort hvis du fikk høre at gymlæreren i 8. får ereksjon både i gymmen og i andre timer han har? Det er elevene som forteller det - flere har oppdaget det.

Når er en ereksjon mer enn "noe som bare kan skje" for en mann?

Det er klart barna er inne i en fase der de selv både oppdager seksualitet, egen og andres, og utvikler seg fra barn mot voksen. Jeg husker hvor slemme vi selv var i 8. mot en lærer som ikke hadde gjort annet "galt" enn at han var ugift, bodde alene og trivdes best alene. Mystisk, ikke uten seksuelle undertoner, mente vi.

Gymlæreren i dette tilfellet, bor ikke alene, men med dame. Men får altså stadig ereksjoner i timene. Hva gjør man? Forklarer ungdommene at "slikt kan skje selv for de beste" - eller - gjør det kanskje ikke det - skjer ikke slikt for menn flest? Er det fare på ferde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror tankegangen din ang 8.klassingers fantasi er temmelig riktig her. Selvfølelig skal man være påpasselig når man hører om slike ting, men det har vel bestandig vært en lærer som får masse rykter på seg på ungdomsskoletrinnet, uten at vedkommende har gjort noe som helt galt eller upassende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lærer (ikke i gym, men i klasseromsfag) i 9. klasse (tilsvarer dagens 10.) og han fikk stå i timen noen ganger. Han prøvde hardt å late som ingenting og vi holdt på å kveles i latter selvfølgelig. Hvorfor skulle man reagere mer på det? Så lenge læreren ikke akkurat viser seg frem og gjør fremstøt mot elevene så spiller det vel ingen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først bør du trekke fra en _stor_ prosent. Hvis elevene sier at dette skjer omtrent daglig, har det kanskje skjedd noe sånt som én gang i løpet av en periode på to uker. Hvisførst noen har sett et enkelttilfelle, f.eks. i gymtimen, har mange antakelig blitt så fiksert på det at de ser spøkelser ved høylys dag.

Hvis det ikke skjer noe mer, slik at ingen ville merket noe som helst hvis han hadde hatt underkroppen sin bak en kommode, synes jeg ikke det er noe å bråke om. Dere får nok høre det (igjen, trekk fra mesteparten) hvis han f.eks. skryter av situasjonen eller klår på seg selv eller elevene. Da blir det selvsagt noe helt annet, men ikke hell bensin på bålet ved å kryssforhøre elevene.

Det mest utenkelige i verden i den alderen er at lærere (og foreldre for den saks skyld) har kjønnsorganer og seksualliv. Falske rykter kan faktisk ødelegge livet for læreren, så forsøk å roe det ned så lenge det bare dreier seg om at noen har sett en bevegelse i buksene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vetikkejgvel

Tenker ikke menn på sex åttogfjørten ganger pr. dag? Han burde kanskje vudere andre bukser enn de han bruker nå...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Ta det med en klype salt. Husker vi også snakket om at gymlæreren vår fikk ereksjon, og at han prøvde å se på oss i dusjen osv. Tror det meste var i vår fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med en klype salt. Husker vi også snakket om at gymlæreren vår fikk ereksjon, og at han prøvde å se på oss i dusjen osv. Tror det meste var i vår fantasi.

Jeg lurer på hvor mange mannlige lærere som det har gått rykter om "fikk sparken på den forrige skolen fordi han så på jentene i dusjen", eller det som verre er.

Det skal ikke være så rent få.

Faren min, som er pensjonert lektor, fikk høre - ad omveier - at han var gift med en "døvstum" dame. Dvs. det var moren min som fikk først høre det av en kollega som hadde barn på skolen der han jobbet.

For ordens skyld: Moren min er en skravlebøtte og fullstendig uten tale- eller hørselshemning.

Ryktet oppsto visstnok i forbindelse med en tunghørt elev, som hadde sagt et eller annet positivt om at faren min var flink til å snakke klart og tydelig og derfor lett for henne å forstå, eller noe sånt. Og så var det plutselig noen som visste _hvorfor_ han lå over gjennomsnittet på å takle nedsatt hørsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ekkeltf

Uff jeg husker en ekkel episode på ungdomsskolen, en lærer skulle hjelpe meg med engelsken tror jeg og stod bak meg, så kjente jeg noe hardt mot skuldra/arma mi.... tenkte shit, er det det jeg tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urkkkk

Jeg lurer på hvor mange mannlige lærere som det har gått rykter om "fikk sparken på den forrige skolen fordi han så på jentene i dusjen", eller det som verre er.

Det skal ikke være så rent få.

Faren min, som er pensjonert lektor, fikk høre - ad omveier - at han var gift med en "døvstum" dame. Dvs. det var moren min som fikk først høre det av en kollega som hadde barn på skolen der han jobbet.

For ordens skyld: Moren min er en skravlebøtte og fullstendig uten tale- eller hørselshemning.

Ryktet oppsto visstnok i forbindelse med en tunghørt elev, som hadde sagt et eller annet positivt om at faren min var flink til å snakke klart og tydelig og derfor lett for henne å forstå, eller noe sånt. Og så var det plutselig noen som visste _hvorfor_ han lå over gjennomsnittet på å takle nedsatt hørsel...

en gymlærer vi hadde var vi litt skeptisk til... det hendte i alle fall to ganger mens jeg hadde han som lærer at han plutselig hadde kommet inn i garderoben, så stod han lenge og bare stirret.... vi jentene tittet forfjamset på ham og lurte på hva i h... han gjorde her, og skyndet oss å dekke oss til... så sa han bare: Eh jeg har visst gått feil jeg, mens han stirret litt til og gikk...

Og i gymmen ville han ikke hjelpe oss å stå på hendene/hodet, han sa han hadde fått forbud mot å hjelpe jentene med det pga en tidligre elev hadde påstått at han hadde befølt henne...

ikke rart det oppstår rykter da. Var i alle fall mistenksomt at han minst to ganger "gikk feil" til jentegarderoben da, og han burde jo ha oppfattet mistaket og gått litt fortere, men han bare stod og stirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

en gymlærer vi hadde var vi litt skeptisk til... det hendte i alle fall to ganger mens jeg hadde han som lærer at han plutselig hadde kommet inn i garderoben, så stod han lenge og bare stirret.... vi jentene tittet forfjamset på ham og lurte på hva i h... han gjorde her, og skyndet oss å dekke oss til... så sa han bare: Eh jeg har visst gått feil jeg, mens han stirret litt til og gikk...

Og i gymmen ville han ikke hjelpe oss å stå på hendene/hodet, han sa han hadde fått forbud mot å hjelpe jentene med det pga en tidligre elev hadde påstått at han hadde befølt henne...

ikke rart det oppstår rykter da. Var i alle fall mistenksomt at han minst to ganger "gikk feil" til jentegarderoben da, og han burde jo ha oppfattet mistaket og gått litt fortere, men han bare stod og stirret.

"en gymlærer vi hadde var vi litt skeptisk til... det hendte i alle fall to ganger mens jeg hadde han som lærer at han plutselig hadde kommet inn i garderoben, så stod han lenge og bare stirret.... vi jentene tittet forfjamset på ham og lurte på hva i h... han gjorde her, og skyndet oss å dekke oss til... så sa han bare: Eh jeg har visst gått feil jeg, mens han stirret litt til og gikk... "

Akkurat den er en klassiker da. De ryktene der tror jeg går på de aller fleste ungdomsskolene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...