Lotte :o) Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Du finner ikke noen som er tynnere og lettere enn den fra I form! ) Men som sagt blir den også våt på innsiden etter en joggetur og det er vel ikke meningen? Har du latt deg lure av ei gratisjakke, eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Har du kjøpt den jakken via I form? Eller var den en del av et verve/innmeldingstilbud? Kunne gjerne tenkt meg en slik jakke. Har du noe bilde, info etc? Fant ikke noe på I form sine sider..? Den var egentlig en del av et innmeldingstilbud, men jeg fikk kjøpe den alikevel ettersom jeg alt var abonnent. ) Sendte bare en mail og spurte, men det tok flere mnd før jeg fikk den for de var tomme akkurat da, 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208980930' post='3858594] Har du latt deg lure av ei gratisjakke, eller? Ikke helt gratis, men det var flere her inne som skrøt av den, bl.a. Babette. Særlig da jeg sa at jeg ble klam i goretex-jakka som selgeren (G-sport) påsto jeg i alle fall ikke ville bli klam i! Og den var definitivt _ikke_ gratis... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Så hvis jeg tar en litt tykkere ulltrøye (jeg er redd det blir for kaldt med bare den tynneste ennå) og jakken så skal den ikke bli fuktig inni? Må prøve det i kveld. ) Du er jo kledd for en polekspedisjon ;p Ikke rart du er klam, hehe! Når du starter en joggetur, skal det føles som om du har for lite klær på, så løper du deg i varmen. I dag er det nok med en sportsbh + kort teknisk trøye + løpejakke og tights. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.