Gå til innhold

Løpejakke - Babette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du finner ikke noen som er tynnere og lettere enn den fra I form! :o) Men som sagt blir den også våt på innsiden etter en joggetur og det er vel ikke meningen?

Har du latt deg lure av ei gratisjakke, eller?

Skrevet

Har du kjøpt den jakken via I form? Eller var den en del av et verve/innmeldingstilbud? Kunne gjerne tenkt meg en slik jakke. Har du noe bilde, info etc? Fant ikke noe på I form sine sider..?

Den var egentlig en del av et innmeldingstilbud, men jeg fikk kjøpe den alikevel ettersom jeg alt var abonnent. :o) Sendte bare en mail og spurte, men det tok flere mnd før jeg fikk den for de var tomme akkurat da,

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208980930' post='3858594]

Har du latt deg lure av ei gratisjakke, eller?

Ikke helt gratis, men det var flere her inne som skrøt av den, bl.a. Babette. Særlig da jeg sa at jeg ble klam i goretex-jakka som selgeren (G-sport) påsto jeg i alle fall ikke ville bli klam i! Og den var definitivt _ikke_ gratis...

Skrevet

Så hvis jeg tar en litt tykkere ulltrøye (jeg er redd det blir for kaldt med bare den tynneste ennå) og jakken så skal den ikke bli fuktig inni? Må prøve det i kveld. :o)

Du er jo kledd for en polekspedisjon ;p

Ikke rart du er klam, hehe! Når du starter en joggetur, skal det føles som om du har for lite klær på, så løper du deg i varmen.

I dag er det nok med en sportsbh + kort teknisk trøye + løpejakke og tights.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...