bustebeisa Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg vet ikke helt hvor mye man tenker på ferie med unger når man velger utdanning som 20-åring. Akkurat DET tenkte i alle fall ikke jeg på. Jeg tror ikke det er så veldig mange som har misunnelsesverdige jobber, akkurat. Det må være de som har hobby som jobb, eller noe sånt. De fleste jobber er opp og ned. Og jeg ville passet meg for å gjøre hobbyen over til jobb. Tror det er lett å miste gleden over hobbyen sin da. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Og jeg ville passet meg for å gjøre hobbyen over til jobb. Tror det er lett å miste gleden over hobbyen sin da. :-) Det tror jeg du har rett i! Mange hobbyer er morsomme så lenge de er nettopp det, hobbyer. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Og jeg ville passet meg for å gjøre hobbyen over til jobb. Tror det er lett å miste gleden over hobbyen sin da. :-) Ser ikke bort i fra at du har rett i det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.