Jølsen Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 De drikker mye te, kaller hverandre "wanker" eller "lad" og resten av dagen spiser de kjeks med jordbærsyltetøy. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Det er jo et enormt stort tema! De har jo vært i alle verdensdeler, så vanskelig å vite hva du spesifikt tenker på...? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 En skamplett i historien, hvordan Storbritannia har utnyttet og plyndret koloniene. Hilsen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Bare ett ord som jeg syns er ganske dekkende: Skammelig! 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Gjør leksen din selv, ikke forvent at vi skal gjøre den for deg! Søk på Google så finner du sikkert mye om temaet. Les det med interesse, prøv og sett deg ordentlig inn i det, så vil du bli mer og mer engasjert. 0 Siter
sant å si Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg tenker at det er vår og eksamenstid ;-) 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Vel, det var jo en rekke britiske kolonier, og hver og en av dem har SIN historie. Så hva kan man si? at britiske koloniers historie er flere og ulike og det er et stort tema. Man kan jo undres litt om hvorfor du spør også da:) 0 Siter
Gjest jillsa Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Gjør leksen din selv, ikke forvent at vi skal gjøre den for deg! Søk på Google så finner du sikkert mye om temaet. Les det med interesse, prøv og sett deg ordentlig inn i det, så vil du bli mer og mer engasjert. Dette er ingen lekse, så der tok du feil. Fikk bare et spørsmål fra noen helt tilfeldige, og tenkte jeg ikke orket sette meg ned å lese om emnet. 0 Siter
morsan Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/British_Empire Kanskje finner du noe her. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 De drikker mye te, kaller hverandre "wanker" eller "lad" og resten av dagen spiser de kjeks med jordbærsyltetøy. Som jeg skulle sagt det selv... XD Og så har de gule tenner som står i hytt og pine, dårlig hud og ser ut som hummere etter noen timer i sola. Ja, og så har ikke de balsam. 0 Siter
Jølsen Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Som jeg skulle sagt det selv... XD Og så har de gule tenner som står i hytt og pine, dårlig hud og ser ut som hummere etter noen timer i sola. Ja, og så har ikke de balsam. Dessuten bruker de store deler av fritiden sin til å se på East Enders, og pynter seg med foldeskjørt og perler når de får besøk, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.