Gå til innhold

Hva kan man si om britske kolonier sin historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De drikker mye te, kaller hverandre "wanker" eller "lad" og resten av dagen spiser de kjeks med jordbærsyltetøy.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er jo et enormt stort tema! De har jo vært i alle verdensdeler, så vanskelig å vite hva du spesifikt tenker på...?

Gjest mandolina
Skrevet

En skamplett i historien, hvordan Storbritannia har utnyttet og plyndret koloniene.

Hilsen

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bare ett ord som jeg syns er ganske dekkende:

Skammelig!

Skrevet

Gjør leksen din selv, ikke forvent at vi skal gjøre den for deg!

Søk på Google så finner du sikkert mye om temaet. Les det med interesse, prøv og sett deg ordentlig inn i det, så vil du bli mer og mer engasjert.

Skrevet

Jeg tenker at det er vår og eksamenstid ;-)

Gjest Spekepølse
Skrevet

Vel, det var jo en rekke britiske kolonier, og hver og en av dem har SIN historie.

Så hva kan man si? at britiske koloniers historie er flere og ulike og det er et stort tema.

Man kan jo undres litt om hvorfor du spør også da:)

Gjest jillsa
Skrevet

Gjør leksen din selv, ikke forvent at vi skal gjøre den for deg!

Søk på Google så finner du sikkert mye om temaet. Les det med interesse, prøv og sett deg ordentlig inn i det, så vil du bli mer og mer engasjert.

Dette er ingen lekse, så der tok du feil. Fikk bare et spørsmål fra noen helt tilfeldige, og tenkte jeg ikke orket sette meg ned å lese om emnet.

Gjest Wolverina
Skrevet

De drikker mye te, kaller hverandre "wanker" eller "lad" og resten av dagen spiser de kjeks med jordbærsyltetøy.

Som jeg skulle sagt det selv... XD

Og så har de gule tenner som står i hytt og pine, dårlig hud og ser ut som hummere etter noen timer i sola.

Ja, og så har ikke de balsam.

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv... XD

Og så har de gule tenner som står i hytt og pine, dårlig hud og ser ut som hummere etter noen timer i sola.

Ja, og så har ikke de balsam.

Dessuten bruker de store deler av fritiden sin til å se på East Enders, og pynter seg med foldeskjørt og perler når de får besøk,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...