Gå til innhold

Trondheim - Ålesund

Anbefalte innlegg

Gjest reiseglade
Skrevet

Vet noen hva det koster å reise med buss fra Trondheim til Ålesund? Hvor lang tid tar det?

Skrevet

Søk på Nettbuss og Mørelinjen. Trondheim til Ålesund.

Linken forsvant for meg to ganger, men den var lett å få opp. Så du får prøve, du, noe ble feil her!

:)

Skrevet

direkte ruten tar 7 timer 25min. Er usikker på prisen. Men, kan tenke meg den ligger på rundt 500-600.

Skrevet

eh. rettelse. direkte ruten fra tr.heim tar 6 timer 55 min. =)

Går merkelig nok fortere å kjøre fra Trondheim til Ålesund enn Ålesund til Trondheim =)) hehe

Gjest reiseglade
Skrevet

Søk på Nettbuss og Mørelinjen. Trondheim til Ålesund.

Linken forsvant for meg to ganger, men den var lett å få opp. Så du får prøve, du, noe ble feil her!

:)

Jeg fant ikke prisen der, det er derfor jeg spør her. :-)

Gjest reiseglade
Skrevet

eh. rettelse. direkte ruten fra tr.heim tar 6 timer 55 min. =)

Går merkelig nok fortere å kjøre fra Trondheim til Ålesund enn Ålesund til Trondheim =)) hehe

Takk for info! Det er sikkert en ålesunder som vil raskt hjem som har ordnet det sånn at bussen går raskere! hehe

Skrevet

Takk for info! Det er sikkert en ålesunder som vil raskt hjem som har ordnet det sånn at bussen går raskere! hehe

hehe.. spørs det =)

Skrevet

prisen er ca 550 + - ... iallefall ikke over 600. (bekreftet av sikre kilder) =))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...