Gå til innhold

Til alle observante og supergooglere

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel morsan.

I TV-reklamer for matprat.no er det ei veldig søt og blid dame ca. 35 år, med langt, mørkeblondt hår og litt fyldige lepper. Hun lager bl.a. biff med grønnsaker og annen sunn mat. Hun har et nydelig og smittende smil. I siste scene av reklamen sitter hun til bords og løfter gaffelen med biff på.

Er dette samme dama som spiller kjæresten til Pelle i Hotel Cæsar? Pelle er altså fetteren til Svein Krogstad med tupé. Jeg får ikke fred før jeg får svar på dette, og takker på forhånd for svar. Selv er jeg veldig usikker.

Skrevet

Ja!

Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil?

Skrevet

Ja, det er samme dama.

Tusen takk, da kan jeg sove i natt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil?

Jeg synes ikke da, men kjente henne straks igjen....

*avslørt som seer*

Skrevet

Fint du har fått svar, for jeg kunne nok ikke ha hjulpet deg da jeg ikke ser på Hotell Cæsar! ;-)

Men jeg har sett reklamen, og jeg synes nesten gliset er litt i overkant.

AneM1365380603
Skrevet

Hun ser veldig snill ut!

Skrevet

Hadde du sagt "hun i matreklamen" og kjæresten til Pelle, så hadde jeg fortsatt skjønt hvem du mente;-) Men det sier litt om min hverdag kanskje, og jeg merker at jeg er litt flau:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...