Babette Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 For eksempel morsan. I TV-reklamer for matprat.no er det ei veldig søt og blid dame ca. 35 år, med langt, mørkeblondt hår og litt fyldige lepper. Hun lager bl.a. biff med grønnsaker og annen sunn mat. Hun har et nydelig og smittende smil. I siste scene av reklamen sitter hun til bords og løfter gaffelen med biff på. Er dette samme dama som spiller kjæresten til Pelle i Hotel Cæsar? Pelle er altså fetteren til Svein Krogstad med tupé. Jeg får ikke fred før jeg får svar på dette, og takker på forhånd for svar. Selv er jeg veldig usikker. 0 Siter
Babette Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Ja! Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil? 0 Siter
Babette Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Ja, det er samme dama. Tusen takk, da kan jeg sove i natt! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil? Jeg synes ikke da, men kjente henne straks igjen.... *avslørt som seer* 0 Siter
morsan Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil? Fint du har fått svar, for jeg kunne nok ikke ha hjulpet deg da jeg ikke ser på Hotell Cæsar! ;-) Men jeg har sett reklamen, og jeg synes nesten gliset er litt i overkant. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil? Hun ser veldig snill ut! 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk, og så flott at dere skjønte hvem jeg mente! Har hun ikke et veldig vinnende smil? Hadde du sagt "hun i matreklamen" og kjæresten til Pelle, så hadde jeg fortsatt skjønt hvem du mente;-) Men det sier litt om min hverdag kanskje, og jeg merker at jeg er litt flau:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.