Gå til innhold

nye bråkete nabo.

Anbefalte innlegg

Gjest opplevd det samme?
Skrevet

Har fått ny bråkete nabo. Med det så mener jeg fyll og høy musikk hver helg.

Hvor mange av dere har såkalte dårlige naboer? Og ønsker dere ,eller har dere flyttet på dere av den grunn?

Jeg vurderer sterkt å kjøpe noe annet fordi jeg mistrives med naboen.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjenner ei som flyttet pga naboer som festet både midt i uka og i helgene. Det var mye folk og høy musikk hele natten. De bodde en etg over henne. Hun er en forsiktig person som pent ba dem ta litt hensyn om nettene. Det første til at de demonstrerte ved å spille enda høyere, og de trampet gjerne opp trappa når de kom hjem fra byen. Hun flyttet fordi hun holdt på å bli sprø.

Gjest Naboer til besvær!
Skrevet

Ja, leide en fin leilighet til meg og mitt barn i et nybygd leilighetskompleks, men det viste seg at noen av mine nye naboer var narkomane vinningsforbrytere,

Det ble et langt år med bråk, politiaksjoner, innbrudd i blokka og illsinte kneskålknusere!

Fikk hele tiden lovnader om at de skulle bli kastet ut eller satt inn, men etter et år fikk jeg heldigvis endelig leid en ny leilighet og flyttet.

Er vel unødvendig å si at jeg følte det var som å komme til himmelen, med ro å fred både natt å dag.

Heldigvis for meg leide jeg bare og kunne flytte, var værre med de som ikke fikk solgt og ikke hadde mulighet for å flytte!

Gjest heldigvis ikke oss lenger
Skrevet

Takk og lov for at vi flyttet fra byen. Alltid noen som driver med noe i naboleilighetene, spesiellt når man selv vil ha fred.

Nå bor vi i enebolig rett utenfor byen, og har gjort det i 6 år. Kommer aldri til å flytte i boretslag igjen.

Og prisene på hus er like billig som leilighet i byen også :o)

Skrevet

Jeg sier bare, endelig etter å ha vært bitter uheldig med naboer, har jeg endelig fått naboer som er så stille og rolige og ikke minst HYGGELIGE!

Jeg har hatt min del bråkete naboer i min tid, og kjenner problemet.

Og har flyttet flere ganger pga dette, men så har jeg heller ikke kjøpt de plassene jeg har bodt bare leiet.

Har de også kjøpt leiligheten? Eller bare leier de? Er det et borettslag du bor, da finnes det sikkert nok regler? Dessuten har du faktisk loven på din side om de fester til alle døgnets tider på alle dager... Da er det bare å ringe politiet opp og ned, og klage på bråk...

Favoritten min med en av mine naboer var at når det endelig ble stillt etter all festinga og jeg kunne med visshet vite at de hadde inntatt sengen for å sove ut, ja da begynte bråket hos meg;) da som oftest med høytalere snudt MOT den veggen som var mot naboen, og FULL BASS på sterioannlegget...

Gjest sofie81
Skrevet

Ja de jeg leier hos bråker til klokken fire-fem om morningen nesten hver helg, og da er det så høy musikk at jeg ikke har sjangs til å få sove.De er ikke undommer akkurat...og synest de kunne tatt inn noen andre leieboere enn en alenemamma med ett lite barn.Kjedelig situasjon..

hidi, the scorpion
Skrevet

Om de holder på til langt på natt, så kan du ringe politiet, det hadde jeg gjort!

Mine naboer er rolige og snille, men de kan ha en fest iblant, og det er helt greit for meg ;) Selv er jeg rolig og spiller aldri høy musikk...

Skrevet

Jeg sier bare, endelig etter å ha vært bitter uheldig med naboer, har jeg endelig fått naboer som er så stille og rolige og ikke minst HYGGELIGE!

Jeg har hatt min del bråkete naboer i min tid, og kjenner problemet.

Og har flyttet flere ganger pga dette, men så har jeg heller ikke kjøpt de plassene jeg har bodt bare leiet.

Har de også kjøpt leiligheten? Eller bare leier de? Er det et borettslag du bor, da finnes det sikkert nok regler? Dessuten har du faktisk loven på din side om de fester til alle døgnets tider på alle dager... Da er det bare å ringe politiet opp og ned, og klage på bråk...

Favoritten min med en av mine naboer var at når det endelig ble stillt etter all festinga og jeg kunne med visshet vite at de hadde inntatt sengen for å sove ut, ja da begynte bråket hos meg;) da som oftest med høytalere snudt MOT den veggen som var mot naboen, og FULL BASS på sterioannlegget...

*Hehe* Søstra mi var i perioder plaget med høy musikk fra naboen, så en dag satte hun på noe jævlig høyt, så det riktig skrallet i vinduene! Etter det roet naboene seg en smule... Ikke alle som er klar over hvor lytt det er heller.

Skrevet

Jepp, det har jeg opplevd flere ganger dessverre...!

Skikkelig ille siste plassen vi bodde. Musikk hver dag. Dundrende bass. Holdt på å bli sprø... Nå har vi flyttet og her er det heldigvis helt rolig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...