Gå til innhold

linser med farge.. må det alltid bestilles?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Søren jeg klarte å ødelegge den ene linsen min idag. Det er fargede linser (mørke blå.. jeg har lyseblå øyne) og hadde tenkt å ha på meg dem på lørdag kveld da jeg skal i selskap. Dette er forresten linser med styrke. Får jeg kjøpt fargede linser med styrke hos en optiker eller må det bestilles? Har alltid kjøpt slike linser på nettet men uansett om jeg bestiller nye idag får jeg de naturligvis ikke til lørdag.

Skrevet

Hvilken styrke har du? Jeg har dagslinser styrke -2,00 liggende. Hvis det hjelper deg, kan jeg sende avgårde i posten i dag. :)

Jeg liker dem nemlig ikke...

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209018797' post='3858727]

Hvilken styrke har du? Jeg har dagslinser styrke -2,00 liggende. Hvis det hjelper deg, kan jeg sende avgårde i posten i dag. :)

Jeg liker dem nemlig ikke...

Jeg har dagslinser jeg også, men de er uten farge :)

Jeg trenger styrke -3,75 :/ så jeg hadde desverre ikke sett så mye med linsene dine :)

Gjest minnah
Skrevet

Lenge siden jeg brukte linser nå (laseroperert), men er det slik at man ikke går til optiker lenger..? Og bare bestiller over nett? Jeg hadde alltid halvårlige kontroller.

Mary Poppins
Skrevet

Lenge siden jeg brukte linser nå (laseroperert), men er det slik at man ikke går til optiker lenger..? Og bare bestiller over nett? Jeg hadde alltid halvårlige kontroller.

Jo det har jeg også det.

Mary Poppins
Skrevet

Men fargede linser har jeg bare alltid bestilt på nettet for der er det litt billigere.

Gjest minnah
Skrevet

Men fargede linser har jeg bare alltid bestilt på nettet for der er det litt billigere.

det er sikkert billigere ja :o)

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med fargede linser, men mine linser må alltid bestilles - jeg får dem aldri med direkte fra optiker når jeg har vært der på kontroll, fordi jeg har for stor styrke til at de vil ha et lager av det i butikken! :-(

Så om farge også gjelder som "sært nok" til at de ikke vil ha lager, vet jeg ikke, men hvis det betyr mye ville jeg tatt en runde og hørt etter.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hør med optikeren. Noen steder har de fargede linser. Hvis du ikke har skeive hornhinner eller sjelden styrke så tror jeg du har en sjanse til å få tak i noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...