Gå til innhold

Er det umulig å treffe doskåla (gutter/menn)

Anbefalte innlegg

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Nok en gang har jeg vasket opp tiss etter mine to sønner. Det blir alltid gult på toalettsetet (under ringen såklart) og bak selve setet.

Jeg gjentar og gjentar for sønnene mine at de må sikte bedre. Innimellom vasker de doen sjøl.

Jeg begynner å lure på om det er fysisk umulig å alltid treffe??? For eksempel om morgenen.

Noen som har svar på dette?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Si at de får sitte å tisse frem til de blir drevne nok til å treffe riktig i doskåla. :o)

Skrevet

Si at de får sitte å tisse frem til de blir drevne nok til å treffe riktig i doskåla. :o)

Det sa jeg til poden min og da så han bare på meg og sa oppgitt:"Men, mamma, hvordan skal jeg lære å treffe hvis jeg ikke får øve meg?" Godt poeng! :o)

Skrevet

Jeg hadde mine små nevøer på overnatting forrige helg, så nå skjønner jeg hva du snakker om ;)

(Har tre døtre selv...)

Gjest tissetass
Skrevet

Skriv en lapp over doen: "Kom nærmere, den er ikke så lang som du tror."

Skrevet

Mine gutter på 39 og 9 år sitter heldigvis hjemme. I skogen, på offentlige taletter, og hos andre står de...

-prøver også å trene dem opp i å tørke opp etter seg sjøl.

Skrevet

Mine gutter på 39 og 9 år sitter heldigvis hjemme. I skogen, på offentlige taletter, og hos andre står de...

;-)

For en stund siden så jeg et Ricki Lake-show der de hadde invitert "verdens største latsabber". En av mennene der måtte ha mora si til å tørke seg i rompa etter dobesøk. Han var sikkert rundt 30 år........

Skrevet

;-)

For en stund siden så jeg et Ricki Lake-show der de hadde invitert "verdens største latsabber". En av mennene der måtte ha mora si til å tørke seg i rompa etter dobesøk. Han var sikkert rundt 30 år........

*sjokkert*

Gjest Rickien
Skrevet

;-)

Helt utenom tema, men hvilken kanal sender Ricki Lake nå? Trodde det sluttet å gå for flere år siden....

Skrevet

;-)

*urk*

Gjest annlovinda
Skrevet

Når sønnen min sitter på do, det gjør han kun når han bæsjer også. Da blir det mye mer søl enn når han står. Når han sitter kommer det tiss ut mellom ringen og toalettskåla. Så han søler mindre når han står.

AneM1365380603
Skrevet

;-)

En venninne av meg tørker fremmdeles sønnen sin som er 12 år. Hun klipper neglene hans også.

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Skriv en lapp over doen: "Kom nærmere, den er ikke så lang som du tror."

Hjelper det å komme nærmere med morgenereksjon og full blære? Eller sitte for den saks skyld.

Det er det jeg lurer på ja, om det i det hele tatt er til å unngå at det blir søl?

Skrevet

En venninne av meg tørker fremmdeles sønnen sin som er 12 år. Hun klipper neglene hans også.

Oh, my God!!

Når det gjelder tåneglene blir jeg ikke fullt så sjokkert. Det hender jeg hjelper tiåringen (eh..snart11..) med å klippe tånegler, men hun gjør det stort sett selv nå ;)

Skrevet

Helt utenom tema, men hvilken kanal sender Ricki Lake nå? Trodde det sluttet å gå for flere år siden....

Det er lenge siden jeg så dette og tida flyr, så det er godt mulig det er et par år siden jeg så akkurat dette programmet... Men det er iallefall ikke visket fra hukommelsen min ;-)

Skrevet

;-)

Oh my God:-) Du snakker!!

Men forresten - på hvilken kanal ser man Ricki Lake nå?

AneM1365380603
Skrevet

Oh, my God!!

Når det gjelder tåneglene blir jeg ikke fullt så sjokkert. Det hender jeg hjelper tiåringen (eh..snart11..) med å klippe tånegler, men hun gjør det stort sett selv nå ;)

Hun har gjort det vanskelig for sønnen sin, får han får ofte problemer når han skal reise bort. Da holder han seg slik at han får ulage med magen. Jeg vet han gjorde fra seg i buksa nylig pga det.

Når det gjelder tånegler, så lurer jeg på hvor de blir av.. Det er sjeldent noe å klippe her på de små. De store bruker saks i allefall. Håper jeg ;)

Skrevet

Oh my God:-) Du snakker!!

Men forresten - på hvilken kanal ser man Ricki Lake nå?

Jeg tror ikke det er noen kanaler som har Ricki Lake nå. Var vel på Tv3 før?

Skrevet

Hun har gjort det vanskelig for sønnen sin, får han får ofte problemer når han skal reise bort. Da holder han seg slik at han får ulage med magen. Jeg vet han gjorde fra seg i buksa nylig pga det.

Når det gjelder tånegler, så lurer jeg på hvor de blir av.. Det er sjeldent noe å klippe her på de små. De store bruker saks i allefall. Håper jeg ;)

Herlighet, da må den mora virkelig brette opp ermene og kreve at sønnen lærer seg dette selv!! :-/

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''For eksempel om morgenen.''

Jeg vet ikke hvor gamle sønnene dine er, men at det kan være vanskeligere å treffe om morgenen har sin naturlige forklaring. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...