Gå til innhold

Er det umulig å treffe doskåla (gutter/menn)

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke styring på strallikken..
Skrevet

Har det samme problemet her..men det gjelder min mann ;)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• AneM1365380603

4

• morsan

3

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Usj, er selv tilhenger av å ikke tilby denne luksusen til barn, gikk etter og tørket første året, men før han var 4 klarte han seg utmerket godt selv gitt!

Ikke det at jeg hadde sett på det som særlig luksus om noen hadde gjort det for meg nå da, det hadde nok blitt kategorisert som et traumatisk overgrep.

Minsten min er snart fire, men har foreløpig ikke lange nok hender til å klare å tørke seg selv. De to eldste var fysisk klare for det ved 5-6-årsalder. Har inntrykk av at de fleste lar ungene lære dette rett før skolestart.

Skrevet

''Hjelper det å komme nærmere med morgenereksjon og full blære? Eller sitte for den saks skyld.''

Det er vel ingen (foruten http://no.wikipedia.org/wiki/Ricky_Bruch) som pisser med ereksjon vel?

Kor gamle er forresten de "guttene" dine?

hva hadde Ricky Brunch med saken å gjøre egentlig?

Skrevet

Hvis de tisser som en spreder så er det nok ikke lett hehe. Akkurat når det gjelder under lokket, så tror jeg vi jenter også er med på griseriet. Vi tisser noen ganger ganske hardt, og det går ikke alltid rett ned vel? Det er jo ikke verst at du får dem til å vaske innimellom :) Jeg har en pakke med våtservietter liggende slik at de kan ta litt de andre her i huset også.

(det er verre å få dem til å bytte dorull, den nye setter de bare oppå den tomme, grrrr) ;)

''(det er verre å få dem til å bytte dorull, den nye setter de bare oppå den tomme, grrrr) ;)''

Akkurat som på jobben min....

Skrevet

Hva gjør han på skolen da?

Min ville ikke tørke seg selv bak da han gikk o første klasse, og det ble enkelt og greit løst ved at han innstilte tarmfunksjonen deretter og aldri gjorde nr 2 på skola. ;-)

Skrevet

Ikke lett dette. Det spørs hvor mye man ruller ut skjønner du:-) Ruller jeg ut bare 10 cm, så er det fort gjort å skvette litt utenfor, men tar jeg ut alt kan jeg bare legge den på dosete og da søler man ikke:-)

Men det du kan gjøre er å male et lite rødt merke helt nede på kanten av vannet, lengst mulig unna og jeg skal garantere deg at de forsøker å treffe merket med strålen:-)

Du skjønner vi menn er enkle:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

*Flirer* Da hadde jeg bare svart at:"Tror du at jeg hæler å tørke bæsjen din når du ikke hæler det sjøl engang?!"

Hehe, og den tror du ikke jeg har prøvd mer enn en gang? :-)

Men det er nok ikke lenge før mor setter ned foten nå. :-)

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Ikke lett dette. Det spørs hvor mye man ruller ut skjønner du:-) Ruller jeg ut bare 10 cm, så er det fort gjort å skvette litt utenfor, men tar jeg ut alt kan jeg bare legge den på dosete og da søler man ikke:-)

Men det du kan gjøre er å male et lite rødt merke helt nede på kanten av vannet, lengst mulig unna og jeg skal garantere deg at de forsøker å treffe merket med strålen:-)

Du skjønner vi menn er enkle:-)

Hmmm, det skal jeg jamen gjøre. :)))

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Hvis de tisser som en spreder så er det nok ikke lett hehe. Akkurat når det gjelder under lokket, så tror jeg vi jenter også er med på griseriet. Vi tisser noen ganger ganske hardt, og det går ikke alltid rett ned vel? Det er jo ikke verst at du får dem til å vaske innimellom :) Jeg har en pakke med våtservietter liggende slik at de kan ta litt de andre her i huset også.

(det er verre å få dem til å bytte dorull, den nye setter de bare oppå den tomme, grrrr) ;)

Det er da bare en av de små tingene en ikke skal bruke energi på å irritere seg over. (dorullen)

Hvis de kommer så langt at de henger den opp kan du være sikker på at du irriterer deg over hvilken vei de henger den. Og det tar jo bare 5 sekunder å henge den opp, det kan du gjøre mens du tisser (siden du er så priviligert at du sitter mens du tisser uten å føle at det går på selvfølelsen løs)...........

Start med de små ting så blir det fred i verden en gang.

Skrevet

hva hadde Ricky Brunch med saken å gjøre egentlig?

Han heter ikkje Ricky Brunch, men Ricky Bruch!

Han er den eneste eg vet om som pissa med ereksjon, ifølge ryktene så spiste han så mye anabole steroider at han hadde ereksjon døgnet rundt og måtte stå på hendene når han skulle pisse (for å treffe doskåla)! he.he....

Det hadde vært noe på "Youtube"...*ler*

Skrevet

Han heter ikkje Ricky Brunch, men Ricky Bruch!

Han er den eneste eg vet om som pissa med ereksjon, ifølge ryktene så spiste han så mye anabole steroider at han hadde ereksjon døgnet rundt og måtte stå på hendene når han skulle pisse (for å treffe doskåla)! he.he....

Det hadde vært noe på "Youtube"...*ler*

Trodde ikke det var fysisk mulig å tisse med ereksjon jeg?? Er det altså bare viljen det står på, eller var han et særtilfelle?

Dette beviser hvertfall at det også kan bli for mye av det gode...;) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...