Gjest Sydenpus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Niesa mi på 11 år skal mate og kose med katten min noen dager mens jeg er i syden. Hun sykler en tur ca. annenhver dag i en uke, eller ca 4 - 5 ganger mens jeg er borte. Hvor mye bør jeg betale henne for det? F. eks. 100 eller 150 kr + at jeg kjøper en fin ting til henne fra syden? En liten gave hadde jeg jo kjøpt til henne uansett da + noe til søsknene hennes selvsagt. Men jeg kan jo kanskje kjøpe en litt "større" ting til henne i tillegg til penger, som takk for hjelpa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Etter signal her inne om at jeg var litt gnien (betalte kr20 før), betaler jeg kr30/dagen til nabogutten som passer kaninen vår i feriene. Han får for hver dag vi er borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg var i samme situasjon i påsken. Lurte på om jeg skulle be naboungen om slik hjelp. Om jeg skulle hatt ho på kattepensjonat måtte jeg betalt over 100,- pr. døgn. Tenkte derfor at ca. 50,- pr. dag ville vært en bra betaling. Det endte imidlertid med at nabokona ordnet dette. Kjøpte da en flott påskeblomst. (Diger krukke til å ha ute) + at vi hjalp henne litt med noe vedlikehold i hagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.