Gjest Sydenpus Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Niesa mi på 11 år skal mate og kose med katten min noen dager mens jeg er i syden. Hun sykler en tur ca. annenhver dag i en uke, eller ca 4 - 5 ganger mens jeg er borte. Hvor mye bør jeg betale henne for det? F. eks. 100 eller 150 kr + at jeg kjøper en fin ting til henne fra syden? En liten gave hadde jeg jo kjøpt til henne uansett da + noe til søsknene hennes selvsagt. Men jeg kan jo kanskje kjøpe en litt "større" ting til henne i tillegg til penger, som takk for hjelpa? 0 Siter
calendula Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Etter signal her inne om at jeg var litt gnien (betalte kr20 før), betaler jeg kr30/dagen til nabogutten som passer kaninen vår i feriene. Han får for hver dag vi er borte. 0 Siter
Speak Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Jeg var i samme situasjon i påsken. Lurte på om jeg skulle be naboungen om slik hjelp. Om jeg skulle hatt ho på kattepensjonat måtte jeg betalt over 100,- pr. døgn. Tenkte derfor at ca. 50,- pr. dag ville vært en bra betaling. Det endte imidlertid med at nabokona ordnet dette. Kjøpte da en flott påskeblomst. (Diger krukke til å ha ute) + at vi hjalp henne litt med noe vedlikehold i hagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.