Persille1365381127 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Trodde det var innlysende jeg. Hadde det vært sjefen,skjønner jo jeg også at jeg hadde blitt "degradert" og bare fått lønn for 50%, men alt må visst inn med teskje her...jaja. dol i et nøtteskall :-) ''Trodde det var innlysende jeg. Hadde det vært sjefen,skjønner jo jeg også at jeg hadde blitt "degradert" og bare fått lønn for 50%, men alt må visst inn med teskje her...jaja. dol i et nøtteskall :-)'' Så det skjønte du? Men ikke at du får lønn om du blir sykemeldt? Uvanlig, for de aller fleste er det jo motsatt - alle vet at det er mer lønnsomt for en arbeidstaker å være sykemeldt enn å være delvis arbeidsledig... 0 Siter
GeirB Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Det er fysioterapauten min som sier det. Hva har det med saken og gjøre? Har du svar på det jeg spør om? ''Hva har det med saken og gjøre? Har du svar på det jeg spør om?'' Klart det har stor betydning hvem som sier dette, det kunne jo (for alt vi vet) vært dattera di, frisøren din eller naboen som hadde sagt dette. Og da ville du neppe fått betalt for de 50% der du ikkje jobba... 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Får jeg glorie nå? *håper det* Jaja, klart du får glorie;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.