Gå til innhold

Er dette dyreplageri?

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

22

• morsan

7

• Lillemus

6

• Bookworm

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror nok jeg ville unngått den typen pynt. De er jo overalt og kan fort henge seg fast og rive opp hele greia vel? Egentlig er jeg imot at hunder skal ha klær på seg også, av samme årsak. Men duverden så søtt det er, for all del :)

Skrevet

Jeg tror nok jeg ville unngått den typen pynt. De er jo overalt og kan fort henge seg fast og rive opp hele greia vel? Egentlig er jeg imot at hunder skal ha klær på seg også, av samme årsak. Men duverden så søtt det er, for all del :)

for å si det slik: dyrleger har valgt å kutte ut å stemple dyr med nummer i ørene, fordi det er plageri. så ja...da vil jeg nok si at tulls om ørepynt også er det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes også klær på hund er patetisk, og ørepynt, ærlig talt, synes det er horribelt.....

;)

hidi, the scorpion
Skrevet

for å si det slik: dyrleger har valgt å kutte ut å stemple dyr med nummer i ørene, fordi det er plageri. så ja...da vil jeg nok si at tulls om ørepynt også er det.

Ja, ikke sant! Helt enig med deg ;)

Skrevet

Jeg synes også klær på hund er patetisk, og ørepynt, ærlig talt, synes det er horribelt.....

;)

Noen hunder trenger kanskje ekstra beskyttelse på vinteren? Spesielt den rasen som er på bildet. Jeg har et par venninner som har slike hunder, og de hadde klær på dem i vinter når de var ute av hus. jaja, bare de passer på dem...

Øredobber virker for sært for meg. Jeg tror ikke det er lov? Det finnes flotte halsbånd med blingbling på, fint nok det :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Noen hunder trenger kanskje ekstra beskyttelse på vinteren? Spesielt den rasen som er på bildet. Jeg har et par venninner som har slike hunder, og de hadde klær på dem i vinter når de var ute av hus. jaja, bare de passer på dem...

Øredobber virker for sært for meg. Jeg tror ikke det er lov? Det finnes flotte halsbånd med blingbling på, fint nok det :)

Klær for å bekytte hunder mot kulde eller for sol, er helt greit for meg ;)

Men hull i ørene, neitakk!

Skrevet

Jeg ville ikke hatt ørepynt på min hund, men dersom hunden ikke springer overalt alene, med fare for å henge seg opp, gjør et vel ikke hunden noe.

Det er vel like mye menneskeplageri å ha piercing på tungen, clitoris f.fl. steder.

Skrevet

*Himler med øynene* Det der er noe av det dummeste jeg har sett! Selvsagt er det dyremishandling! Stakkar hund! (nei, jeg synes ikke noe om øredobber på unger heller)

I det hele tatt er klær på hunder, bortsett fra dekken for varmens skyld, helt idiotisk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg ville ikke hatt ørepynt på min hund, men dersom hunden ikke springer overalt alene, med fare for å henge seg opp, gjør et vel ikke hunden noe.

Det er vel like mye menneskeplageri å ha piercing på tungen, clitoris f.fl. steder.

Mennesker gjør dette frivillig. Dyr er overlatt til eierenes lyster... Synes det er tragisk;(

hidi, the scorpion
Skrevet

*Himler med øynene* Det der er noe av det dummeste jeg har sett! Selvsagt er det dyremishandling! Stakkar hund! (nei, jeg synes ikke noe om øredobber på unger heller)

I det hele tatt er klær på hunder, bortsett fra dekken for varmens skyld, helt idiotisk.

Er hjertens enig med deg, Lillemus ;)

Skrevet

Går du naken?

hidi, the scorpion
Skrevet

De kan heller kjøpe seg en sånn:

http://www.ringoshop.no/varebilder/11788.jpg

Den lager ikke lyd, røyter ikke, biter ikke og den kan dulles og dalles med, tas hull i og kles ut så mye man vil uten at den går lei.

Knegg!

Kjempegod idè!

hidi, the scorpion
Skrevet

Går du naken?

Jeg har ikke pels! Så jeg trenger klær;)

Skrevet

Jeg har ikke pels! Så jeg trenger klær;)

Kanskje Jølsen tror jeg er en hund?

hidi, the scorpion
Skrevet

En hund etter hva ;))))

Skrevet

Nei, ikke hund kanskje.

Gjest nei det er vel ikke det
Skrevet

Nei, dette er ikke mer dyreplageri enn når de merker andre dyr.

Nei, jeg syns ikke det tar seg ut.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, dette er ikke mer dyreplageri enn når de merker andre dyr.

Nei, jeg syns ikke det tar seg ut.

Merking av dyr har en godkjent årsak, men ørepynt på hund, er jo bare særinteresser fra dyreeiers side.....!

Godt du ikke liker det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...