Gå til innhold

Jeg makter ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

Nå har jeg hostet en uke og det ser ikke ut til å gi seg heller.

Jeg har fått cosylan av legen og tar 10ml flere ganger daglig uten noen som helst virkning:(

Jeg har alltid blitt bedre av cosylan før, men nå er det nyttesløst.

legen lyttet og tittet i halsen og fant ingenting.

Jeg har hatt bittelitt temperaturstigning de 2 første dagene.

litt snørrete.

-nå roper jeg om hjelp før jeg "bikker" ned hele cosylan flaska (stor) på en gang. Mine ribbein foran, bak og i sidene er mørbanket og stemmen er fordreid :(

Gjest Fru Verksmester Larsen
Skrevet

Jeg har ingen hjelp å gi deg, men kom til å tenke på i fjor når jeg brakk ribbenet samidig som jeg fikk bronkitt....

Gjest minnah
Skrevet

Jeg har ingen hjelp å gi deg, men kom til å tenke på i fjor når jeg brakk ribbenet samidig som jeg fikk bronkitt....

Sleng på høygravid, så har du meg for et drøyt år siden. ;-)

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

Hører man noe ved lytting når man har bronkitt?

Synes det er så rart at ikke morfin biter på hosten denne gang.

vanligvis så er dosen 5-7,5ml å jeg tar 10ml!

Skrevet

Sleng på høygravid, så har du meg for et drøyt år siden. ;-)

Uff stakkars deg, det husker jeg godt! Jammen bra det roet seg før fødselen!

Gjest akupunktur kanskje?
Skrevet

Tenk alternativ behandling!

Skrevet

Det er ikke lungebetennelse da? Ta en tur til legen igjen du.

Gjest minnah
Skrevet

Nåja, skal ikke skryte på meg brudd da, det var bare en brist, men fyttekatta.. Jaja, lenge siden nå :o)

Gjest minnah
Skrevet

Forresten imponert over hva du husker :-D

Skrevet

Forresten imponert over hva du husker :-D

Hehe, klisterhjerne ser du!

;o)

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

Det er ikke lungebetennelse da? Ta en tur til legen igjen du.

Skulle jeg ikke hatt feber da?

Skrevet

Jeg hadde en gang kronisk brinkitt - tror jeg hostet i 6-8 uker før det ga seg. Brukte Cosylan i starten deretter Noskapin.

Skrevet

har du tatt blodprøver?

Jeg hadde en hoste en gang, den varte i nesten 6 mnd før jeg ble beordret til lege av moren min som holdt på å bli gaaaal hehe

Da viste det seg at jeg hadde noe legen kalte "papegøye syken".. Hosten gav seg etter noen dager med erimax eller hva de nå heter de pillene.

Gjest Lizzenja
Skrevet

Skulle jeg ikke hatt feber da?

Ikke "nødvendig" med feber dersom du har Mycoplasma-lungebetennelse. Ta en blodprøve på det i morgen, så får du svar på det, og kan starte behandling dersom det skulle være det.

God bedring!!

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

har du tatt blodprøver?

Jeg hadde en hoste en gang, den varte i nesten 6 mnd før jeg ble beordret til lege av moren min som holdt på å bli gaaaal hehe

Da viste det seg at jeg hadde noe legen kalte "papegøye syken".. Hosten gav seg etter noen dager med erimax eller hva de nå heter de pillene.

Har ikke tatt blodprøver. Var bare på legevakt.

Min fastlege er vist sykmeldt, og det er vist ikke sjangser på å komme inn til de 2 andre på kontoret.

I natt har jeg hostet så jeg nesten kvaltes og hadde ikke annet å gjøre enn å komme meg opp.

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

Ikke "nødvendig" med feber dersom du har Mycoplasma-lungebetennelse. Ta en blodprøve på det i morgen, så får du svar på det, og kan starte behandling dersom det skulle være det.

God bedring!!

Det er store problem å få komme inn til fastlegen min for tiden da han er sykmeldt. de 2 andre på kontoret har fullt opp.

Jeg skal ringe dem å høre igjen i dag.

Var hos legevakt sist å de tar helst ikke blodprøver.

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

Jeg hadde en gang kronisk brinkitt - tror jeg hostet i 6-8 uker før det ga seg. Brukte Cosylan i starten deretter Noskapin.

6-8 uker! det klarer jeg ikke, i går knakk det i siden (ribbein) når jeg hostet på det værste å i dag er det vondt der, kjenner smerter på den andre siden også.

Gjest kjenner meg dere
Skrevet

Tenk alternativ behandling!

Må sikkert bestille time i god tid? dessuten har vi ingen akupunktør her jeg bor og heller ikke på 10 mils avstand.

Godt forslag å jeg kunne ha tenkt meg det.

Skrevet

Har ikke tatt blodprøver. Var bare på legevakt.

Min fastlege er vist sykmeldt, og det er vist ikke sjangser på å komme inn til de 2 andre på kontoret.

I natt har jeg hostet så jeg nesten kvaltes og hadde ikke annet å gjøre enn å komme meg opp.

Ring tidlig om morgenen med en gang legekontoret åpner og be om å få en time hos en av de andre. Det skal være et legetilbud til deg når legen din er syk.

Skrevet

6-8 uker! det klarer jeg ikke, i går knakk det i siden (ribbein) når jeg hostet på det værste å i dag er det vondt der, kjenner smerter på den andre siden også.

Uff da, men så ille hosting hadde ikke jeg. Det var bare at den varte og varte og varte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...