Gjest små forbanna mor Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Jeg har et barn som jeg mistenker for å ha blitt litt vel hekta på noe slags spill på nette. et spill hvor de kjøper klær, frisyrer og ting og tang til "seg selv".Noen som vet hvilke spill dette er og hva det evt heter? jeg har tatt h*n i å ha bestillt fra min mob uten lov, ingen kjempe store beløp. men jeg vil ikke ha noe slikt.nå var jeg akkurat inne å sjekket tlf regningen på nette, ser der at vi har ringt 820 nr for et par hundre kroner på kort tid. hva ligger bak 820 nummerene? jeg skal kontakte telenor i morgen, var stengt på faktura avd. 0 Siter
Speak Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Det er lett å bli hekta på slike ting. Jeg ville tatt dette veldig alvorlig. Etter hva jeg vet har du mulighet til å bruke passord på internett. Da må du logge deg på med passord for at han skal kunne bruke internett. Da har du full oversikt. Det er jo i hvertfall noe du kan "true" med for å få en slutt på dette. Vet også om de som har sagt opp hele internettet for å hjelpe sine barn. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Du kan sperre mobiltelefonen for 820 nr. Det finnes mange typer spill på netet, og mange må du bruke penger for å kunne kjøpe ting, og det blir kjøpt gjennom mobiltelefonen, som så blir belastet beløpet. Det kan bli dyrt, trekk det fra lommepengene til barnet ditt. Hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Finnes antakelig masse sånt (har ikke særlig peiling), men det mest kjente er vel Second Life: http://secondlife.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.