Gå til innhold

PSP programvare

Anbefalte innlegg

Gjest Ganske fin maskin
Skrevet

Guttungens psp har etter å ha ligget en stund i ro fått problemer med programvaren. Vel, jeg tror nå det er det i allefall. Alle knapper virker og maskinen er pent behandlet, ca to år gammel.

Når vi slår den på så blir bakgrunnen som skal være blå, noen ganger lik men hvit. Noen ganger synes iconene og andre ganger er det bare ren bakgrunn. Når iconene synes så finner ikke maskinen spillet. Alle valg er der og maskinen reagerer på valgene men valg for spill er ikke der.

Trodde først at kanskje laseren/leseren var ødelagt, men så begynte den å tulle med bakgrunnsfarge og iconer så da har jeg for meg at det kan være programvaren.

Har vært i butikken der den er kjøpt og spurt, men de var ikke sikre, de kunne ha en mistanke om programvare de også. Garantien er gått ut (to år)

Maskinen er ikke brukt på internet så jeg tviler på at det kan være virus.

Noen som skjønner hva dette kan være?

Kan jeg koble maskinen til pc og laste inne oppdatteringer på programvaren, evnt. ny programvare el?

Veldig takknemmelig for hjelp siden maskinen er helt ubrukelig slik den er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...