Gå til innhold

Si meg en ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vis det der til min far! Han elsker alt som er av kobber eller messing... *Grøss*

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det er ikke lovlig!

Fy deg som ser etter slikt, morsan!

Skrevet

Nei, det er ikke lovlig!

Fy deg som ser etter slikt, morsan!

;-)

Den bare dukka opp helt av seg selv når jeg gikk inn på de nyeste annonsene fra Oslo;-)

Skrevet

Ikke vis det der til min far! Han elsker alt som er av kobber eller messing... *Grøss*

Jeg skjønner jo at den kan være dekorativ, men dog...;-)

Skrevet

Ingen kan nekte deg å ha et slikt apparat. Lov å destilere vann vet du:-)

Skrevet

Ingen kan nekte deg å ha et slikt apparat. Lov å destilere vann vet du:-)

Trodde det var forbudt å eie slike apparater jeg.

Skrevet

Trodde det var forbudt å eie slike apparater jeg.

Det er ikke det-)

Skrevet

Det er ikke det-)

OK, da har jeg lært noe nytt! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Er fedrene våre i slekt? ;)

For meg er det alltid om å gjøre å presisere at jeg ønsker meg noe sportsutstyr eller annet helt konkret til jul eller bursdag, hvis ikke er det stor fare for at det dukker opp noe i messing- eller kobbersjangeren. Evt. såkalt antikktinn! :P

Skrevet

Er fedrene våre i slekt? ;)

For meg er det alltid om å gjøre å presisere at jeg ønsker meg noe sportsutstyr eller annet helt konkret til jul eller bursdag, hvis ikke er det stor fare for at det dukker opp noe i messing- eller kobbersjangeren. Evt. såkalt antikktinn! :P

Jeg jobber for tiden hardt med å få mine søstre til å fatte at jeg virkelig ønsker meg gavekort på en sportsbutikk til runddagen jeg har snart. Den ene synes det er lurt, den andre synes visst ikke det er noen gave...

Vår siste søster fikk nemlig gavekort på en slags opplevelse på sin runddag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...