morsan Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 ...er dette lovlig, da, selv om det bare er for 3 liter? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13213137&sid=xz6cabLWfKC870018&pos=null&tot=null&WT.svl=Link 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ikke vis det der til min far! Han elsker alt som er av kobber eller messing... *Grøss* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Nei, det er ikke lovlig! Fy deg som ser etter slikt, morsan! 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Nei, det er ikke lovlig! Fy deg som ser etter slikt, morsan! ;-) Den bare dukka opp helt av seg selv når jeg gikk inn på de nyeste annonsene fra Oslo;-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Ikke vis det der til min far! Han elsker alt som er av kobber eller messing... *Grøss* Jeg skjønner jo at den kan være dekorativ, men dog...;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ingen kan nekte deg å ha et slikt apparat. Lov å destilere vann vet du:-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Ingen kan nekte deg å ha et slikt apparat. Lov å destilere vann vet du:-) Trodde det var forbudt å eie slike apparater jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Trodde det var forbudt å eie slike apparater jeg. Det er ikke det-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Det er ikke det-) OK, da har jeg lært noe nytt! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ikke vis det der til min far! Han elsker alt som er av kobber eller messing... *Grøss* Er fedrene våre i slekt? For meg er det alltid om å gjøre å presisere at jeg ønsker meg noe sportsutstyr eller annet helt konkret til jul eller bursdag, hvis ikke er det stor fare for at det dukker opp noe i messing- eller kobbersjangeren. Evt. såkalt antikktinn! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Er fedrene våre i slekt? For meg er det alltid om å gjøre å presisere at jeg ønsker meg noe sportsutstyr eller annet helt konkret til jul eller bursdag, hvis ikke er det stor fare for at det dukker opp noe i messing- eller kobbersjangeren. Evt. såkalt antikktinn! Jeg jobber for tiden hardt med å få mine søstre til å fatte at jeg virkelig ønsker meg gavekort på en sportsbutikk til runddagen jeg har snart. Den ene synes det er lurt, den andre synes visst ikke det er noen gave... Vår siste søster fikk nemlig gavekort på en slags opplevelse på sin runddag... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.