Gå til innhold

Vondt i magen av varm melk

Anbefalte innlegg

Gjest Er dette normalt
Skrevet

Hvorfor får jeg smerter i magen av varm melk, men ikke av kald?

Gjest Lizzenja
Skrevet

Jeg får vondt i magen når jeg spiser grøt (med melk), drikker melk med honning, kakao osv. Ikke vondt av kald melk, som jeg drikker mye av. Har heller aldri hørt om andre som har det slik, men da er vi ihvertfall 2 ;o)

Skrevet

Da er vi 3. Jeg begynte med vondt i magen av varm melk (kaffedrikker, kakao etc), nå har det utvidet seg til å også gjelde fløte og is (men fremdeles ikke vanlig kald melk, rømme etc).

Varm melk er fremdeles det absolutt verste for magen min.

Gjest Er dette normalt
Skrevet

Da er vi 3. Jeg begynte med vondt i magen av varm melk (kaffedrikker, kakao etc), nå har det utvidet seg til å også gjelde fløte og is (men fremdeles ikke vanlig kald melk, rømme etc).

Varm melk er fremdeles det absolutt verste for magen min.

Merkelige greier....finner ikke noe om fenomenet når jeg søker heller.

Skulle gjerne visst om man bør holde seg helt unna varm melk og ikke trigge magen...

Skrevet

Merkelige greier....finner ikke noe om fenomenet når jeg søker heller.

Skulle gjerne visst om man bør holde seg helt unna varm melk og ikke trigge magen...

Aner ikke. Skulle likt å visst hva som endrer seg i melken når den blir varmet opp, som gjør at den virker så irriterende på magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...