Gjest grunnfjellet Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Under middagen igår, var den eldste litt frekk i munnen (på skøy) mot meg. Faren blei etterhvert litt irritert for hun ga seg ikke, så sier han "du skal snakke pent til mamma, husk hun er grunnfjellet til familien her" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det synes jeg var en svært positiv replikk. Mange mammaer er nok nettopp det, men det er ikke alle pappaer som forstår det, eller noengang uttrykker det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugmee Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ååå det er så deilig å få en slik støtte fra sin kjære! Storebror her i huset er i oposisjon til meg for tiden og krangler på absolutt alt. Mot faren er han en engel. En dag fikk far nok og jeg overhørte samtalen de imellom. Far sa bl.a. "tenk så heldig du er siden mamma hjelper deg med (så fulgte en liste med masse små hverdagsting), da er det ikke hyggelig for henne å få kjeft" Da fikk jeg samtidig bekreftet at mannen min ser alle de hverdagslige tingene jeg gjør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.s Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ååå det er så deilig å få en slik støtte fra sin kjære! Storebror her i huset er i oposisjon til meg for tiden og krangler på absolutt alt. Mot faren er han en engel. En dag fikk far nok og jeg overhørte samtalen de imellom. Far sa bl.a. "tenk så heldig du er siden mamma hjelper deg med (så fulgte en liste med masse små hverdagsting), da er det ikke hyggelig for henne å få kjeft" Da fikk jeg samtidig bekreftet at mannen min ser alle de hverdagslige tingene jeg gjør Nyyydelig! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det var bra sagt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det var en kjempefin replikk da :-) bra sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.