Gå til innhold

Slossing.

Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Ja syns det er fælt jeg også,har snakket med skolen nå,læreren sa det begynte med en lek som het "offeret",og i dag var gutten min offeret,hun påstod at han var med på det,men han sier noe annet selv og jeg tror på han.

Dessuten en lek som heter "offeret",høres ikke særlig tillitsvekkende ut nei.

Det er ikke godt nok! (fra skolen sin side altså) Om han aldri var så mye med på noe som helst så skal han da ikke ha det vondt! Dessuten stritter piggene mine når jeg hører navnet: Offeret.

Nei, ikke gi deg! Håper du får noen gode råd her inne på hvordan du kan gå frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

[quote name=Shira :o)' timestamp='1209377678' post='3862099]

Det er ikke godt nok! (fra skolen sin side altså) Om han aldri var så mye med på noe som helst så skal han da ikke ha det vondt! Dessuten stritter piggene mine når jeg hører navnet: Offeret.

Nei, ikke gi deg! Håper du får noen gode råd her inne på hvordan du kan gå frem.

Nei,jeg skal ikke gi meg,heldigvis skal jeg på møte med skolen i mai,da skal de få høre det...de hadde slått han i fjeset også,og det er ingen lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med skolen,og de sa det var en lek som het "offeret",og at sønnen min var med på det,men det er vel ingen som er med på å bli slått og sparket,det er det dummeste jeg har hørt.

Dessuten ba hun meg si til sønnen min at det var ikke lov å stikke fra skolen,da sa jeg hun fikk heller ta meg for det,jag har sakt han kan komme hjem hvis noen plager han.

Så det er liksom gutten din som har gjort noe feil her, ved å stikke av fra skolen?? Det er det dummeste jeg har hørt, man må virkelig klare å se hva som er årsaken til at en unge stikker av fra skolen, og i dette tilfellet gjøre noe med det. Gutten er jo redd!! Huff, jeg blir helt oppgitt og synes så synd på den stakkars gutten din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Så det er liksom gutten din som har gjort noe feil her, ved å stikke av fra skolen?? Det er det dummeste jeg har hørt, man må virkelig klare å se hva som er årsaken til at en unge stikker av fra skolen, og i dette tilfellet gjøre noe med det. Gutten er jo redd!! Huff, jeg blir helt oppgitt og synes så synd på den stakkars gutten din...

Ja,hun virket faktisk mer oppgitt over at gutten min hadde stukket av fra skolen,enn over guttene som hadde plaget han.

Det er bare noe som er helt feil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med skolen,og de sa det var en lek som het "offeret",og at sønnen min var med på det,men det er vel ingen som er med på å bli slått og sparket,det er det dummeste jeg har hørt.

Dessuten ba hun meg si til sønnen min at det var ikke lov å stikke fra skolen,da sa jeg hun fikk heller ta meg for det,jag har sakt han kan komme hjem hvis noen plager han.

Så hun legger altså skylden på gutten din?! Da må skolen snarest legge ned forbud mot å leke denne "leken" - om det nå skal være en lek. Lek skal være morsomt for alle parter, ikke bare for den ene! *Blir hissig*

Bytte skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Så hun legger altså skylden på gutten din?! Da må skolen snarest legge ned forbud mot å leke denne "leken" - om det nå skal være en lek. Lek skal være morsomt for alle parter, ikke bare for den ene! *Blir hissig*

Bytte skole?

Enig,de burde jo ikke få lov til å leke den leken,men skal ta det opp med dem på møte i mai.

Her er det bare en stor skole,skolen er alt for stor og uoversiktelig...vaktene følger jo ikke med i friminuttene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...