Gjest Ysabellah Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Pröver à bygge opp forholdet igjen; kjaeresten har bursdag söndag, har lyst til à gi en romantisk bursdagsgave, gjerne noe litt symbolsk... Noen forslag? 0 Siter
Gjest kommer an på Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hva er alderen deres ? (en 17 åring kjøper nok noe annet enn en i 20-30 åra) Hvor alvorligt er forholdet ? 0 Siter
Gjest Zaza Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Et smykke? Hei! Ja, det var faktisk akkurat det jeg hadde tenkt i utgangspunktet! Men kjipt om han ikke liker det jeg har valgt... Fàr dog kanskje bare ta sjansen? 0 Siter
Gjest Ysabellah Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hei! Ja, det var faktisk akkurat det jeg hadde tenkt i utgangspunktet! Men kjipt om han ikke liker det jeg har valgt... Fàr dog kanskje bare ta sjansen? Arrrrrrrrrrgh! Feil nick... Hatt sà mange at jeg ikke lenger vet hvem jeg er pà her pà dol! Fnis:-) 0 Siter
Gjest Ysabellah Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hva er alderen deres ? (en 17 åring kjøper nok noe annet enn en i 20-30 åra) Hvor alvorligt er forholdet ? Han blir 33, jeg er 38. Vi har vaert sammen i 1 og 1/ 2 àr... Et ALVORLIG forhold, pà flere plan;-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hei! Ja, det var faktisk akkurat det jeg hadde tenkt i utgangspunktet! Men kjipt om han ikke liker det jeg har valgt... Fàr dog kanskje bare ta sjansen? Du kan jo bare ta sjansen,han liker sikkert det : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.