Gå til innhold

Kollegaer..Moralsk eller ei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på nytt sted og blir helt sjokkert over arbeidsmoralen her...

Det er kun et vikariat, men min kollega (vi er fra samme vikarbyrå) ,er ganske drøy og nå er jeg så i tvil om jeg skal si ifra..

Hun skryter av å utnytte muligheter (ta kopier, laminere, sende private pakker osv), tar laaange pauser (som jo går utover meg), snakker stygt om kollegaer og klager uten stopp..

Jeg skal bare jobbe her en dag til, men litt overrasket og frustrert...

Hva ville du gjort?

Skrevet

Si i fra til vikarbyrået?

mvh

ja...?

Da føler jeg meg jo som rene vakthunden, men blir provosert når h*n er så drøy...

Mvh

Skrevet

Jeg ville snakket til den skrytende kollegaen først. Si at du går videre med det om hun ikke skjerper seg.

Gjest minnah
Skrevet

Kjip kjerring! At det blir mer arbeid på deg pga henne, er absolutt greit å si klart fra om, men tviler vel på om en slik person vil bry seg noe særlig.

Liten trøst nå, men slikt vil helt klart slå hardt tilbake på henne en dag ganske snart.

Skrevet

Slutte å blande deg inn i alt mulig. Dersom hun bare skal jobbe en dag til, spiller det vel ingen rolle for deg vel. Hvis hun kommer tilbake og fortsetter, får du bare overse det, ikke svare henne i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...