frk.s Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jobber på nytt sted og blir helt sjokkert over arbeidsmoralen her... Det er kun et vikariat, men min kollega (vi er fra samme vikarbyrå) ,er ganske drøy og nå er jeg så i tvil om jeg skal si ifra.. Hun skryter av å utnytte muligheter (ta kopier, laminere, sende private pakker osv), tar laaange pauser (som jo går utover meg), snakker stygt om kollegaer og klager uten stopp.. Jeg skal bare jobbe her en dag til, men litt overrasket og frustrert... Hva ville du gjort? 0 Siter
Gjest vikaren Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Si i fra til vikarbyrået? mvh ja.. 0 Siter
frk.s Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Si i fra til vikarbyrået? mvh ja...? Da føler jeg meg jo som rene vakthunden, men blir provosert når h*n er så drøy... Mvh 0 Siter
fresja Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg ville snakket til den skrytende kollegaen først. Si at du går videre med det om hun ikke skjerper seg. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Kjip kjerring! At det blir mer arbeid på deg pga henne, er absolutt greit å si klart fra om, men tviler vel på om en slik person vil bry seg noe særlig. Liten trøst nå, men slikt vil helt klart slå hardt tilbake på henne en dag ganske snart. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Slutte å blande deg inn i alt mulig. Dersom hun bare skal jobbe en dag til, spiller det vel ingen rolle for deg vel. Hvis hun kommer tilbake og fortsetter, får du bare overse det, ikke svare henne i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.