Gå til innhold

Skryteinnlegg ;)

Glimtipper

Anbefalte innlegg

Lille Squishy løper rundt som en naken tornado i dag, uten bleie og klær på. For både i går og i dag har han kun brukt doen!

To små uhell hvor han tisset litt på gulvet (på vei til do) gjorde han veldig lei seg, men med litt trøst og masse skryt gikk det greit. Han er svært stolt og lykkelig, selv om do-besøkene er litt vel hyppige for mammas smak.

Der, nå har jeg også skrevet et skryteinnlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så deilig! Misunner deg litt der :o) Størstejenta her (2,5 år) er helt motsatt av alle andre unger jeg kjenner - hun bæsjer konsekvent på do, men tisse foretrekker hun å gjøre i bleia... Snåle unger altså.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er så deilig å slippe bleiene, men nattbleia brukes fremdeles her. Jeg tenker han er kjempestolt, så er det nok stas å være med på trusekjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, snart kan dere kaste bleiene for godt.

Ja, det blir deilig :)

Det frister jammen meg ikke å starte på nytt en gang med enda et bleiebarn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det passer med sesongen - han kommer sikkert til å gjøre kjempeframskritt i løpet av sommeren!

Ja, vi håper bleiene er helt borte innen sommeren er her på ordentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott da.

Godt når de vil prøve å benytte doen i stedet for bleiene.

Tja, vil og vil. Vi tok av bleiene og sa at nå bruker han doen. Gikk så fint, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Poden her satt naken på potta hver ettermiddag en uke da han sluttet med bleie. :o)

Ja, det er så greit når han er naken. Vi har bøtte og såpevann klart, men etter i dag morges har det gått helt flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da : )

Godt å bli kvitt de bleiene.

Deilig. Gleder meg til jeg slipper å kjøpe og kaste bleiene igjen. Det tar opp så mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig! Misunner deg litt der :o) Størstejenta her (2,5 år) er helt motsatt av alle andre unger jeg kjenner - hun bæsjer konsekvent på do, men tisse foretrekker hun å gjøre i bleia... Snåle unger altså.

:o)

Hehe, morsomt :D

Squishy både bæsjer og tisser utenfor bleia nå. Bæsjingen gjorde han litt fra seg, men han kom fort over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Hvor gammel er Squishy?

Håper jenta mi på 2 år 9 mnd vil droppe bleiene i løpet av sommeren.

Han er to år og syv måneder :)

Lykke til med bleieslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :0)

Lykke til videre!

deilig når bleiene endelig er borte...

Håper snuppa mi blir rein i sommer. :0)

Ja, de bleiene er noe herk. Særlig siden han i det siste ikke sa fra når han hadde bæsjet. Det ble et veldig styr og han måtte i dusjen flere ganger om dagen. Så det er en lettelse at det går riktig vei med bleieslutt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...