Glimtipper Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Det er så deilig å slippe bleiene, men nattbleia brukes fremdeles her. Jeg tenker han er kjempestolt, så er det nok stas å være med på trusekjøp Nattbleie får han selvfølgelig Vi får se når den kommer av, men det er ikke noe stress enn så lenge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 WOW!!! Så kjempebra!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja, det blir deilig Det frister jammen meg ikke å starte på nytt en gang med enda et bleiebarn Hehe, bare vent, du er der før du aner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er hærlig når de finner ut av det med doen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Herlig å lese :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flinke Squishy og heldige mammaen hans! ) Jentungen her er temmelig nøyaktig like gammel som din Squishy, og hun har begynt å prøve seg på do. Ber om å få sitte på den, og ikke rent sjelden kommer det noe. Hun er veldig fornøyd. Men vi venter nok til det blir ennå litt mer sommerlig før vi tar av bleiene helt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kjempebra, Glim! Han er flink, og det er du også! Jeg har ikke orket å ta den do-gåinga seriøst ennå - men nå ble jeg litt motivert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1209159092' post='3860196] Kjempebra, Glim! Han er flink, og det er du også! Jeg har ikke orket å ta den do-gåinga seriøst ennå - men nå ble jeg litt motivert. Jeg må innrømme at det er sambo som har tatt mestparten av jobben. Jeg har ikke vært så innmari engasjert i akkurat dette, så han har vært kjempeflink 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så hyggelig å lese :-). Gratulerer så mye med bleieslutt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.