Gjest ikke mitt nick Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hva mener dere om dette: en kollega som jeg egentlig ikke kjenner så godt har begynt å sende meg meldinger og lignende,bl.a han inviterer meg med ut å spise,vil ta meg med på turer og han har også skrevet at han savner smilet mitt.Har avfeid meldingene hans og latt være å svare på dem.Vi jobber med litt forskjellige ting så det er ikke en jeg jobber med hver dag.Vil han bli kjent med folk på jobb så er det også mange andre som han har fått god kontakt med.han sier aldri noe om dette når det er andre til stedet.Vet ikke helt hva han vil med dette men.han er eldre enn meg og han har kone og barn.Ikke det at jeg antyder at det er noe men jeg synes det er ubehagelig. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Syns nesten det virker som om han er ute etter noe,deg f,eks. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde blitt kjempeskeptisk. Høres ut som han er i ferd med å sjekke deg opp synes nå jeg. 0 Siter
Luska Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Syns nesten det virker som om han er ute etter noe,deg f,eks. Næh! Syns du det virker sånn??! ;o) 0 Siter
Luska Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Enten bør du fortsette med ikke å svare på meldingene hans, eller så svarer du et kort: "ikke interessert". 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Næh! Syns du det virker sånn??! ;o) Jepp,gjør nok det gitt ; ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Høres utvilsomt ut som han prøver å sjekke deg opp, ja. Ettersom han har kone og barn gjør du klokt i å ignorere ham, evt. gi ham klart svar om hva du synes, om han er direkte overfor deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Du er nok en liten lekkerbisk i hans øyne og håper på å få kontakt:-) 0 Siter
Gjest annonym just nu Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Dette minner meg om en kollega av meg som begynnte å sende sms`er til meg helt plutselig(ca 2 år siden). Det endte opp med at han kjører forbi leiligheten min nå,_lenge_ etter at jeg avviste alt med han, og han snuser og følger med. Kjører forbi her både sent og tidlig..Legger ting i postkassa mi og spør og graver etter info om meg fra andre på jobb. (jobber ulike skift)....Han er over 50 og jeg dobbelt så ung... Han er blitt helt besatt, jeg ble sykmeldt på grunn av han, og jeg har bestemt meg for, om han legger mer i postkassa mi,skal jeg ta det med til politiet. Kanskje det skremmer han litt.... Så, pass deg! Ikke gi han oppmerksomhet på sms`er eller noe. Det _kan_ få fatale følger. Det kan virke harmløst, og uskyldig nå, men etter min erfaring, kan det fort bli noe annet enn det. 0 Siter
Gjest Misbruke systemet? Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Dette minner meg om en kollega av meg som begynnte å sende sms`er til meg helt plutselig(ca 2 år siden). Det endte opp med at han kjører forbi leiligheten min nå,_lenge_ etter at jeg avviste alt med han, og han snuser og følger med. Kjører forbi her både sent og tidlig..Legger ting i postkassa mi og spør og graver etter info om meg fra andre på jobb. (jobber ulike skift)....Han er over 50 og jeg dobbelt så ung... Han er blitt helt besatt, jeg ble sykmeldt på grunn av han, og jeg har bestemt meg for, om han legger mer i postkassa mi,skal jeg ta det med til politiet. Kanskje det skremmer han litt.... Så, pass deg! Ikke gi han oppmerksomhet på sms`er eller noe. Det _kan_ få fatale følger. Det kan virke harmløst, og uskyldig nå, men etter min erfaring, kan det fort bli noe annet enn det. Hvorfor i alle dager er du sykemeldt pga. ham, når dere jobber forskjellige skift??? 0 Siter
Gjest ikke mitt nick Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Dette minner meg om en kollega av meg som begynnte å sende sms`er til meg helt plutselig(ca 2 år siden). Det endte opp med at han kjører forbi leiligheten min nå,_lenge_ etter at jeg avviste alt med han, og han snuser og følger med. Kjører forbi her både sent og tidlig..Legger ting i postkassa mi og spør og graver etter info om meg fra andre på jobb. (jobber ulike skift)....Han er over 50 og jeg dobbelt så ung... Han er blitt helt besatt, jeg ble sykmeldt på grunn av han, og jeg har bestemt meg for, om han legger mer i postkassa mi,skal jeg ta det med til politiet. Kanskje det skremmer han litt.... Så, pass deg! Ikke gi han oppmerksomhet på sms`er eller noe. Det _kan_ få fatale følger. Det kan virke harmløst, og uskyldig nå, men etter min erfaring, kan det fort bli noe annet enn det. Huff det der hørtes skummelt ut:s nei har overhodet ikke gitt han noe form for oppmerksomhet eller lagt opp til noe.har heller ikke svart han på noe som helst.har noen av meldingene og har vist dem til en person som står meg nærmest på arbeid og snakket med henne om dette.Men man merker overhodet ikke noe som helst på jobb eller når vi er fler sammen.er så merkelig.Han prater og ler med alle og gir ingen mer oppmerksomhet enn noen andre 0 Siter
Gjest ikke mitt nick Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Du er nok en liten lekkerbisk i hans øyne og håper på å få kontakt:-) :-p 0 Siter
Gjest annonym just nu Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hvorfor i alle dager er du sykemeldt pga. ham, når dere jobber forskjellige skift??? Vel.akkurat da det stod på på det værste,jobbet vi ikke forskjellige skift. Og det gikk utover privatlivet til det fulle samtidig som alt foregikk på jobb. Derfor.. 0 Siter
Gjest gjør ham flau Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Høres utvilsomt ut som han prøver å sjekke deg opp, ja. Ettersom han har kone og barn gjør du klokt i å ignorere ham, evt. gi ham klart svar om hva du synes, om han er direkte overfor deg. Jeg er helt enig her. Du bør avvise ham, men gjør det gjerne direkte i en sms. Det er ikke alle som "skjønner" signale som å ikke svare. Send en sms: "Jeg er ikke interessert. Ønsker ikke flere meldinger av deg. Slutt med det." Hvis han fortsetter, kom jeg plutselig på en idé: Si noe om det på jobben når det er kolleger rundt! Da blir han flau. Tenk om du for eksempel sa det rett ut til ham mens det var kolleger rundt: "Forresten, du Per, du driver og sender meg private sms og jeg har bedt deg slutte med det. Heretter vil jeg at du respekterer mitt nei." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.