Gå til innhold

Pinlige episoder...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg litt på jobb...

Noen som har en artig liten fredagshistorie?

Skrevet

Blondinen og brunetten satt på jobben en fredag ettermiddag. Deres kvinnelige sjef hadde forsvunnet i et møte som skulle vare resten av dagen.

De to damene bestemte seg derfor for å skulke resten av dagen.

Brunetten dro på shopping, mens blondinen dro rett hjem, Hun snek seg inn i huset for å overraske mannen sin, da hun oppdgaet at han lå i senga med sjefen hennes!!

Blondinen snek seg da ut igjen det stilleste hun kunne, dro tilbake til jobben og dro først hjem igjen til vanlig tid.

På mandag sa brunetten at dette gikk jo bra, vi må gjøre det om igjen en annen gang.

"Å, nei er du gal!", sa blondinnen" ikke jeg ihvertfall, for på fredage var det sekunder før jeg ble tatt på fersken av sjefen!"

Skrevet

Blondinen og brunetten satt på jobben en fredag ettermiddag. Deres kvinnelige sjef hadde forsvunnet i et møte som skulle vare resten av dagen.

De to damene bestemte seg derfor for å skulke resten av dagen.

Brunetten dro på shopping, mens blondinen dro rett hjem, Hun snek seg inn i huset for å overraske mannen sin, da hun oppdgaet at han lå i senga med sjefen hennes!!

Blondinen snek seg da ut igjen det stilleste hun kunne, dro tilbake til jobben og dro først hjem igjen til vanlig tid.

På mandag sa brunetten at dette gikk jo bra, vi må gjøre det om igjen en annen gang.

"Å, nei er du gal!", sa blondinnen" ikke jeg ihvertfall, for på fredage var det sekunder før jeg ble tatt på fersken av sjefen!"

hihihihih

Takk!

Skrevet

Her er et par gåter du kan gruble på ;-)

Hvilken betegnelse bruker man på en sau (vær) som runker?

Hva kaller man en hunnsau?

Skrevet

Her er et par gåter du kan gruble på ;-)

Hvilken betegnelse bruker man på en sau (vær) som runker?

Hva kaller man en hunnsau?

Hmmmmm.... jeg skjønte ikke den første der...;-P

Den andre skjønner jeg jo dersom det er et vanlig spørsmål, men jeg antar det er noe luresvar du er ute etter! ;-)

Har du forresten hørt om de to søyene som sto ute på jordet og så på solnedgangen. Da sukker den ene og sier"Å, jeg undres hva slags vær vi får i morgen!"

Skrevet

Hmmmmm.... jeg skjønte ikke den første der...;-P

Den andre skjønner jeg jo dersom det er et vanlig spørsmål, men jeg antar det er noe luresvar du er ute etter! ;-)

Har du forresten hørt om de to søyene som sto ute på jordet og så på solnedgangen. Da sukker den ene og sier"Å, jeg undres hva slags vær vi får i morgen!"

Den siste der var artig :-))

Vel, jeg får vel løse gåtene da...

En sau som drar'n, kalles foredrag og ei søye kalles væromslag.....

Skrevet

Den siste der var artig :-))

Vel, jeg får vel løse gåtene da...

En sau som drar'n, kalles foredrag og ei søye kalles væromslag.....

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...