Gå til innhold

Hva gjør du mens du er på do?

Anbefalte innlegg

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Jeg har hatt noen lattermilde diskusjoner med et par venninner ang. kvinner og dobesøk.

Det er ingen av mine venninner som leser på do, tvert imot så bruker vi som har så trange bad at vi når fram til servanten tiden på do til å vaske servanten. Eller så sitter vi der og ser på hva som må gjøres av rydding/vasking.

Så nå er jeg spent på om det er flere damer som benytter til og med tiden på do til å gjøre huslige ting.

(Menn gidder jeg ikke spørre, bladene ved siden av doen taler sitt tydelige språk.)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

6

• Lillemus

5

• jubalong70

5

• frk.s

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg rekker ikke i noen ting når jeg sitter på do, men jeg også sitter der og ser over hva jeg skal gjøre etterpå.

Skrevet

hihihi!

Jeg vasker også servanten, bytter toalettrull (sambo har litt vansker m det der...), napper bikinilinjen og vurderer oppusing..

Gjest D*lilith
Skrevet

Er ganske kjapp når jeg er på do jeg,mens mannen ja han sitter og leser : )

Skrevet

*Haha* Jeg har ikke noe mer enn doskåle, dorullholderen og en søppelbøtte på do + to collager med bilder av ungene. Så om jeg gjør noe annet enn å konsentrere meg om å drite så hender jeg kikker litt på bildene av ungene. :o)

Gjest Er kvinne
Skrevet

Jeg leser avis. Av og til løser jeg sudoku. Men jeg snur også dorullen hvis den henger "feil" vei, og rekker akkurat bort slik at jeg kan skifte den hvis det skulle være tomt.

Skrevet

Er ganske kjapp når jeg er på do jeg,mens mannen ja han sitter og leser : )

Nå minte du meg på en episode nylig, faren til ungene mine bruker forholdsvis laaaaaaaang tid på do (20 min er en snartur på do, helt sant!) og det var en dag ungene og jeg var hos kjæresten min og Snuppa måtte på do. "Du må vente litt, XX er på do," sa jeg og hun så skrekkslagen på meg:"Å nei!!!" Jeg måtte le, "Ta det med ro, det er XX, ikke faren din." Hun lo godt og like etter ble det ledig. ;o)

Skrevet

*Haha* Jeg har ikke noe mer enn doskåle, dorullholderen og en søppelbøtte på do + to collager med bilder av ungene. Så om jeg gjør noe annet enn å konsentrere meg om å drite så hender jeg kikker litt på bildene av ungene. :o)

hehe samme som meg det bortsett fra at jeg har en coop kalender i stedet for bilder :) sitter f.eks å rekner dager til ferie ;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå minte du meg på en episode nylig, faren til ungene mine bruker forholdsvis laaaaaaaang tid på do (20 min er en snartur på do, helt sant!) og det var en dag ungene og jeg var hos kjæresten min og Snuppa måtte på do. "Du må vente litt, XX er på do," sa jeg og hun så skrekkslagen på meg:"Å nei!!!" Jeg måtte le, "Ta det med ro, det er XX, ikke faren din." Hun lo godt og like etter ble det ledig. ;o)

Hehe,ja de kan ta sin tid : )

Gjest forbløffet
Skrevet

hihihi!

Jeg vasker også servanten, bytter toalettrull (sambo har litt vansker m det der...), napper bikinilinjen og vurderer oppusing..

Napper bikinilinjen mens du driter?

Skrevet

Jeg leser Her&Nå eller spiller på podens Nintendo DS :o))

Skrevet

Napper bikinilinjen mens du driter?

røøødme...

Nei, mer når jeg er ferdig med...bimmelim...

Skrevet

Jeg sitter ikke så lenge på do, så jeg rekker ikke å gjøre akkurat noe mer enn det jeg skal. Hender jeg snur dorullen riktig vei, da.

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Jeg sitter ikke så lenge på do, så jeg rekker ikke å gjøre akkurat noe mer enn det jeg skal. Hender jeg snur dorullen riktig vei, da.

He he, hva er riktig vei??

Gjest forbløffet
Skrevet

Jeg går på do. Jeg har aldri skjønt meg på dem som orker å lese på do, med rumpa bar og bajsen stinkende. Hvorfor ikke bare gjøre seg ferdig og legge seg på sofaen og lese der? At man gjør noe annet enn å gjøre fra seg mens man sitter på do skjønner jeg ikke. Er det ikke greiere å vaske vasken, lese avisen eller fikle med noe når man har klær på seg?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har en kommode rett ved hvor ukebladene mine ligger. De leser jeg om jeg trenger å sitte lenger enn et øyeblikk. Sånn utenom det snur jeg dorullen riktig vei eller sender sms.

Gjest forbløffet
Skrevet

røøødme...

Nei, mer når jeg er ferdig med...bimmelim...

Sitter du fremdeles på skåla mens du napper? Er det ikke mye mer praktisk å komme seg på beina? Som du ser i et annet innlegg lenger opp er får jeg meg ikke til å skjønne hvorfor folk multitasker på toalettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...