Gjest vaskemoderen Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg går på do. Jeg har aldri skjønt meg på dem som orker å lese på do, med rumpa bar og bajsen stinkende. Hvorfor ikke bare gjøre seg ferdig og legge seg på sofaen og lese der? At man gjør noe annet enn å gjøre fra seg mens man sitter på do skjønner jeg ikke. Er det ikke greiere å vaske vasken, lese avisen eller fikle med noe når man har klær på seg? Klart det, men når man sitter og trykker har man faktisk tid til overs til å vaske servanten! Kanskje du er mann siden du spør så rart? 0 Siter
frk.s Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Sitter du fremdeles på skåla mens du napper? Er det ikke mye mer praktisk å komme seg på beina? Som du ser i et annet innlegg lenger opp er får jeg meg ikke til å skjønne hvorfor folk multitasker på toalettet. hihihi Har ikke tenkt mye på det, men sitter jo i fred og greit å få unnagjort... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 He-he, morsomt spørsmål! Jeg leser avis, et blad eller spiller på telefonen - sender SMS, snur dorullen eller ser på bildene ungene har laget. Her i huset har alle disse vanene, så vi har faktisk hengt opp slik bladholder fra IKEA på begge husets toaletter. Da ble det mye bedre gulvplass, gitt! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg har aldri lest et blad eller noe annet på do. Jeg gjør det jeg skal og forsvinner ut igjen med en gang. Gidder ikke å bruke tiden på noe annet der inne. Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-) 0 Siter
frk.s Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg har aldri lest et blad eller noe annet på do. Jeg gjør det jeg skal og forsvinner ut igjen med en gang. Gidder ikke å bruke tiden på noe annet der inne. Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-) hehe 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg har aldri lest et blad eller noe annet på do. Jeg gjør det jeg skal og forsvinner ut igjen med en gang. Gidder ikke å bruke tiden på noe annet der inne. Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-) ''Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-)'' Men ikke samtidig med at du var på do - på do på ordentlig på do, liksom? ;-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg har en liten bokhylle på do (!) og benytter anledningen til å lese noen dikt e.l. :-) 0 Siter
Gjest Tirriel Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jeg har aldri lest et blad eller noe annet på do. Jeg gjør det jeg skal og forsvinner ut igjen med en gang. Gidder ikke å bruke tiden på noe annet der inne. Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-) Mens du satt og dreit? Jaja... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 He he, hva er riktig vei?? Den løse enden ut fra veggen selvfølgelig. Da er det lettest å få tak. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 ''Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-)'' Men ikke samtidig med at du var på do - på do på ordentlig på do, liksom? ;-) Hehe, nei ikke mens jeg har vært på do, men mens jeg var på do. Den var dyp:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Mens du satt og dreit? Jaja... Jeg sa ikke det:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 hehe. Jeg bytter dorull, og tørker støv av kanten på karet i steamdusjen der jeg strekker til. 0 Siter
Gjest Tirriel Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hehe, nei ikke mens jeg har vært på do, men mens jeg var på do. Den var dyp:-) Du er neppe den første som har sex på badet. 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Har faktisk ringt på mobilen mens jeg sitter der. Tror ikke jeg trykker/tisser så høyt at det høres...kremt.. 0 Siter
Gjest forbløffet Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Klart det, men når man sitter og trykker har man faktisk tid til overs til å vaske servanten! Kanskje du er mann siden du spør så rart? Trykkinga foregår da ikke så lenge at man får lest allverden. 0 Siter
Gjest forbløffet Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Den løse enden ut fra veggen selvfølgelig. Da er det lettest å få tak. Neeei! Andre veien. Da kommer utsiden ut når man bretter sammen papiret for å tørke seg. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Neeei! Andre veien. Da kommer utsiden ut når man bretter sammen papiret for å tørke seg. Nei, nei, nei,den løsen enden skal selvfølgelig ut fra veggen. 0 Siter
Gjest Trøndertøusa Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Neeei! Andre veien. Da kommer utsiden ut når man bretter sammen papiret for å tørke seg. Æsj. Tenk på alle bakteriene folk har på fingrene, når man forsyner seg med papir for andre gang:-(( Deilig å ha på veggen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.