Gå til innhold

Hva gjør du mens du er på do?

Anbefalte innlegg

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Jeg går på do. Jeg har aldri skjønt meg på dem som orker å lese på do, med rumpa bar og bajsen stinkende. Hvorfor ikke bare gjøre seg ferdig og legge seg på sofaen og lese der? At man gjør noe annet enn å gjøre fra seg mens man sitter på do skjønner jeg ikke. Er det ikke greiere å vaske vasken, lese avisen eller fikle med noe når man har klær på seg?

Klart det, men når man sitter og trykker har man faktisk tid til overs til å vaske servanten! Kanskje du er mann siden du spør så rart?

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

6

• Lillemus

5

• jubalong70

5

• frk.s

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sitter du fremdeles på skåla mens du napper? Er det ikke mye mer praktisk å komme seg på beina? Som du ser i et annet innlegg lenger opp er får jeg meg ikke til å skjønne hvorfor folk multitasker på toalettet.

hihihi

Har ikke tenkt mye på det, men sitter jo i fred og greit å få unnagjort...

Gjest ViViola
Skrevet

He-he, morsomt spørsmål!

Jeg leser avis, et blad eller spiller på telefonen - sender SMS, snur dorullen eller ser på bildene ungene har laget.

Her i huset har alle disse vanene, så vi har faktisk hengt opp slik bladholder fra IKEA på begge husets toaletter. Da ble det mye bedre gulvplass, gitt! :-)

Skrevet

Jeg har aldri lest et blad eller noe annet på do. Jeg gjør det jeg skal og forsvinner ut igjen med en gang. Gidder ikke å bruke tiden på noe annet der inne.

Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-)

Skrevet

Jeg har aldri lest et blad eller noe annet på do. Jeg gjør det jeg skal og forsvinner ut igjen med en gang. Gidder ikke å bruke tiden på noe annet der inne.

hehe

Gjest ViViola
Skrevet

''Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-)''

Men ikke samtidig med at du var på do - på do på ordentlig på do, liksom? ;-)

Skrevet

Jeg har en liten bokhylle på do (!) og benytter anledningen til å lese noen dikt e.l. :-)

Gjest Tirriel
Skrevet

Mens du satt og dreit? Jaja...

Skrevet

He he, hva er riktig vei??

Den løse enden ut fra veggen selvfølgelig. Da er det lettest å få tak.

Skrevet

''Forresten jeg har gjort noe annet noen ganger, hatt sex:-)''

Men ikke samtidig med at du var på do - på do på ordentlig på do, liksom? ;-)

Hehe, nei ikke mens jeg har vært på do, men mens jeg var på do. Den var dyp:-)

Skrevet

hehe. Jeg bytter dorull, og tørker støv av kanten på karet i steamdusjen der jeg strekker til.

Gjest Tirriel
Skrevet

Hehe, nei ikke mens jeg har vært på do, men mens jeg var på do. Den var dyp:-)

Du er neppe den første som har sex på badet.

Gjest jamvold
Skrevet

Har faktisk ringt på mobilen mens jeg sitter der. Tror ikke jeg trykker/tisser så høyt at det høres...kremt..

Gjest forbløffet
Skrevet

Klart det, men når man sitter og trykker har man faktisk tid til overs til å vaske servanten! Kanskje du er mann siden du spør så rart?

Trykkinga foregår da ikke så lenge at man får lest allverden.

Gjest forbløffet
Skrevet

Den løse enden ut fra veggen selvfølgelig. Da er det lettest å få tak.

Neeei! Andre veien. Da kommer utsiden ut når man bretter sammen papiret for å tørke seg.

Gjest annlovinda
Skrevet

Neeei! Andre veien. Da kommer utsiden ut når man bretter sammen papiret for å tørke seg.

Nei, nei, nei,den løsen enden skal selvfølgelig ut fra veggen.

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Æsj. Tenk på alle bakteriene folk har på fingrene, når man forsyner seg med papir for andre gang:-(( Deilig å ha på veggen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...