Gå til innhold

Hva gjør du mens du er på do?

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

6

• Lillemus

5

• jubalong70

5

• frk.s

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kvinne i førtiåra
Skrevet

He he.

Er nok litt lite huslig jeg kanskje, for alt jeg gjør er nok å bytte dorull eller ta opp papirbit eller litt rusk på gulvet kanskje.

Som regel så sitter jeg og trykker på mobilen. Når jeg sitter på do så får jeg liksom endelig tid til å slette meldinger, rydde opp litt i bilder etc. Kjekkt :)

Utover det så leser jeg. Aller helst useriøse blader som er lette å skuffe gjennom og en ikke trenger å fordype seg i, typisk Se og Hør.

Tror det er viktig for systemet å ta seg litt tid på do.

Gjest minnah
Skrevet

I all verden... På do gjør jeg det jeg skal, og blir ferdig med det. Har ikke noe stort behov for å bli sittende og lure på hva annet jeg kan foreta meg samtidig.

Hender vel jeg plukker opp en hybelkanin eller tre dersom de er innen rekkevidde... :-)

Gjest minnah
Skrevet

Klart det, men når man sitter og trykker har man faktisk tid til overs til å vaske servanten! Kanskje du er mann siden du spør så rart?

Hm, kanskje noen burde tenke på å spise mer fiber... ;-)

Skrevet

Jeg gjør ikke noe mens jeg sitter på do, bortsett fra å bytte dorull en gang i blant. Om det trengs, vasker jeg litt i vasken eller toilettet etterpå.

Skrevet

Det er sjelden eg bruker stort mer enn 20 sekund på ringen så da rekker eg ikkje så mye, snur eventuellt dorullen rett vei (papiret ut) eller skifter rull om det er tomt.

Skrevet

I all verden... På do gjør jeg det jeg skal, og blir ferdig med det. Har ikke noe stort behov for å bli sittende og lure på hva annet jeg kan foreta meg samtidig.

Hender vel jeg plukker opp en hybelkanin eller tre dersom de er innen rekkevidde... :-)

''I all verden... På do gjør jeg det jeg skal, og blir ferdig med det. Har ikke noe stort behov for å bli sittende og lure på hva annet jeg kan foreta meg samtidig.''

Signerer!

Skrevet

Bretter sammen klær/håndklær, rydder opp i dorullene, kanskje litt i skuffene. Ellers sitter jeg på do så lite som mulig ;)

Hvis jeg MÅ være der veeeldig lenge..da blir det et blad..men da er magen vond ;)

Skrevet

Neeei! Andre veien. Da kommer utsiden ut når man bretter sammen papiret for å tørke seg.

Endelig noen som er enig med meg ang. dorullen :)

Skrevet

Jeg bruker kort tid på do - gjør det jeg skal, og blir ferdig så fort som mulig. Som regel er det en unge som roper eller kommer inn...

Jeg er faktisk mer avslappet på do på jobb - da VET jeg at jeg er alene, og at ingen unger maser. DER kunne jeg ha tenkt meg et blad :-)

Skrevet

Det er sjelden eg bruker stort mer enn 20 sekund på ringen så da rekker eg ikkje så mye, snur eventuellt dorullen rett vei (papiret ut) eller skifter rull om det er tomt.

Selvsagt skal papirer henge ut, ja. Egentlig helt unødvendig å påpeke at det er det som er "rett vei"! ;-)

Skrevet

Selvsagt skal papirer henge ut, ja. Egentlig helt unødvendig å påpeke at det er det som er "rett vei"! ;-)

Ja, ikke sant? Likevel må man gjøre det med jevne mellomrom. Det er merkelig mange som tror at papiret skal ligge og sveipe veggen ren. Ikke at den er møkkete da. Selvsagt er den ikke det, men den kunne ha vært.

*flire*

Skrevet

Ja, ikke sant? Likevel må man gjøre det med jevne mellomrom. Det er merkelig mange som tror at papiret skal ligge og sveipe veggen ren. Ikke at den er møkkete da. Selvsagt er den ikke det, men den kunne ha vært.

*flire*

Ja, det er tydeligvis enkelte som fortsatt lever i den mørke middelalderen når det gjelder dopapir! ;-)

Skrevet

Jeg tisser som oftest. Av og til bæsjer jeg også.

Også leser jeg :) Det går i diverse magasiner :)

Skrevet

''Jeg tisser som oftest. Av og til bæsjer jeg også. ''

Sjokkerende avsløring på dol!! ;-)

Skrevet

YESSS!!! Selvsagt skal papiret henge ut, det er den logiske måten :)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, husarbeid har aldri falt meg inn å gjøre mens jeg sitter der.

Det nærmeste jeg kommer må være at jeg enkelte ganger faktisk har filt negler mens jeg sitter der, særlig om det er et spesielt hakk som har irritert meg.

Skrevet

Jeg tenkte også sånn først, 'jøss, vet h*n ikke _det_??'

;-)

Skrevet

Du er neppe den første som har sex på badet.

Sikkert ikke den siste heller.

Skrevet

Ja den debatten er vi ferdige med for lenge siden, hvem gidder å grafse oppetter veggen for å få tak i papiret?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...