Gå til innhold

Hva gjør du mens du er på do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

YESSS!!! Selvsagt skal papiret henge ut, det er den logiske måten :)

Ja det er helt logisk og det mest hygieniske måten å henge opp papiret på. :)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• GeirB

6

• Lillemus

5

• jubalong70

5

• frk.s

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den til venstre henger feil, den til høyre riktig:

http://bilder.vgb.no/9434/4col/img_446f30f7846ec.jpg

Akkurat, og eg klør i fingrene etter å snu den som henger til venstre.

Det er omtrent det verste eg vet folk som kommer på besøk, og så snur de toalettrullen feil veg hver gang de går på do!!!

Maken til frekkhet! :-)

Skrevet

Jeg leser ofte.... Kanskje litt mann i meg.

Men akkurat nå leser jeg en bok av Jon Almaas: Husets herre. Og den boka handler faktisk om rengjøring *ha, ha*

Forresten en perfekt gave til alle mannfolk.

Gjest vaskemoderen
Skrevet

Akkurat, og eg klør i fingrene etter å snu den som henger til venstre.

Det er omtrent det verste eg vet folk som kommer på besøk, og så snur de toalettrullen feil veg hver gang de går på do!!!

Maken til frekkhet! :-)

He, he, jeg har to søstre som stadig tester ut kontrollfreaken i meg og konsekvent henger dorullen gale vei hvis de skifter rull når de er på doen min.

Jeg biter tenna sammen og lar den henge sånn, jeg skal ikke avsløres som kontrollfreak nei!

Skrevet

He, he, jeg har to søstre som stadig tester ut kontrollfreaken i meg og konsekvent henger dorullen gale vei hvis de skifter rull når de er på doen min.

Jeg biter tenna sammen og lar den henge sånn, jeg skal ikke avsløres som kontrollfreak nei!

''Jeg biter tenna sammen og lar den henge sånn, jeg skal ikke avsløres som kontrollfreak nei!''

IMPONERT!!!

Det hadde aldri eg klart, eg rett og slett må snu rullen.

Ps! Eg snur som regel rullen _rett veg_ når eg er på besøk hos andre også, men det er mest ment som høflig gest. *s*

Skrevet

''Jeg biter tenna sammen og lar den henge sånn, jeg skal ikke avsløres som kontrollfreak nei!''

IMPONERT!!!

Det hadde aldri eg klart, eg rett og slett må snu rullen.

Ps! Eg snur som regel rullen _rett veg_ når eg er på besøk hos andre også, men det er mest ment som høflig gest. *s*

*Hehe* Jeg snur også ofte rullen om jeg er borte på besøk og den henger feil vei. Det er jo så klønete å få papiret av rullen når det henger inn mot veggen!

Skrevet

*Hehe* Jeg snur også ofte rullen om jeg er borte på besøk og den henger feil vei. Det er jo så klønete å få papiret av rullen når det henger inn mot veggen!

Helt enig! :)

Norske politikere som er så "gira" på å lage regler og lover om alt mulig, burde laga lover og retningslinjer for folk flest, slik at _alle_ begynte å henge rullen rett veg.

Skrevet

''Jeg tisser som oftest. Av og til bæsjer jeg også. ''

Sjokkerende avsløring på dol!! ;-)

Ja, ikke sant ;)

Skrevet

Jeg tenkte også sånn først, 'jøss, vet h*n ikke _det_??'

;-)

Hi, hi :)

Skrevet

Ja det er helt logisk og det mest hygieniske måten å henge opp papiret på. :)

Jepp :)

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, nei ikke mens jeg har vært på do, men mens jeg var på do. Den var dyp:-)

Skjønte den, jeg! ;-)

Skrevet

Det er sjelden eg bruker stort mer enn 20 sekund på ringen så da rekker eg ikkje så mye, snur eventuellt dorullen rett vei (papiret ut) eller skifter rull om det er tomt.

Jeg skjønner ikke at folk kan ha papiret innover jeg.

Skrevet

Pisser eller driter. Alt annet er uaktuelt å gjøre på dass. Man gjør seg ferdig, utfører hygiene og går ut igjen.

Skrevet

*Haha* Jeg har ikke noe mer enn doskåle, dorullholderen og en søppelbøtte på do + to collager med bilder av ungene. Så om jeg gjør noe annet enn å konsentrere meg om å drite så hender jeg kikker litt på bildene av ungene. :o)

Har du ikke dassbørste??

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Ordner på dopapiret, kaster tomme ruller, snakker med hundene, klipper neglene, ser over hva som må taes av skittentøy, om speilet trenger en vask, ikke minst dusjen og golvet, gnikker over vasken etter negleklippinga... Ringer mobilen, så tar jeg den òg.

Skrevet

Ordner på dopapiret, kaster tomme ruller, snakker med hundene, klipper neglene, ser over hva som må taes av skittentøy, om speilet trenger en vask, ikke minst dusjen og golvet, gnikker over vasken etter negleklippinga... Ringer mobilen, så tar jeg den òg.

Sorterer du skittentøy mens du sitter på ramma!?

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Sorterer du skittentøy mens du sitter på ramma!?

Har lite bad. Alt er innen rekkevidde, bortsett fra orkideene i vinduet. Hadde jeg nådd dem, hadde jeg sikkert vannet dem også:-)

Håper vi får ordnet eget vaskerom når vi flytter. Hadde vært godt å slappet av litt på do:-)

Skrevet

Jeg leser avis. Av og til løser jeg sudoku. Men jeg snur også dorullen hvis den henger "feil" vei, og rekker akkurat bort slik at jeg kan skifte den hvis det skulle være tomt.

Snur dorullen hvis den henger "feil" vei gjør jeg også stadig vekk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...