Gå til innhold

farge på servant på badet, bli med å stem:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal det lages nytt bad og vi har vært å sett på innredning, nå står valget i sort eller hvit servant i benken. det er benk med to servanter i.

Gulvet får sjokolade brun farge (ca cuba sjokolade farge) og veggen får en gulhvit farge. skal jeg da ha hvit eller svart servant?

benken er hvit.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• GeirB

3

• morsan

2

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sort er upraktisk, for alt av såpe- og tannkremrester synes veldig godt. Vi hadde mørk brun før, og aldri igjen.

Skrevet

Sort er upraktisk, for alt av såpe- og tannkremrester synes veldig godt. Vi hadde mørk brun før, og aldri igjen.

hva med hår? de synes jo forferdelig på hvitt.

Gjest ViViola
Skrevet

HVIT!

Sort er drittøft, men da må du være veldig glad i å tørke støv/vaske for å holde det pent.

Mener den praktiske og lite vaskeglade

Skrevet

Hva med stål? Det synes jeg er stilig.

Nei da blir det samme som kjøkken?

Skrevet

Hvit og dobbel!

Det har vi og jeg er såå fornøyd!

(slipper pussekø og kan ha litt dill stående på kanten uten diskusjon...)

Skrevet

Sort er stilig, men det er garantert umoderne igjen etter kort tid.

Jeg ville valgt hvit.

Skrevet

Jeg hadde valgt hvit.

Jeg er ikke så glad i sterke farger, blir fortere lei av interiøret da. Pluss at jeg ikke er særlig dristig med sånt i det hele tatt.

Skrevet

Hadde valgt hvit for det passer til alt. Har mye friere tøyler neste gang man skal pusse opp.

Skrevet

Jeg hadde valgt hvit.

Jeg er ikke så glad i sterke farger, blir fortere lei av interiøret da. Pluss at jeg ikke er særlig dristig med sånt i det hele tatt.

Ser ut som hvit er vinneren :)

Nå rekker jeg ikke å se mer på dol før søndag for nå skal vi reise på hytta. Go helg til alle!!

Gjest mamsemor
Skrevet

Du får mange råd om hvit her :)

Vi har sort dobbel-vask, den er ikke helt sort, litt spettete. Joda, tannkremrestene synes, men jeg har fått meg en god vane :), tørker av vasken med en microklut hver dag, så den er sjeldent skitten.

Vi har forøvrig hvit innredning, hvite vegger og mørke grå fliser (det er nesten det værste, for absolutt ALT synes på gulvet)

Skrevet

Jeg har vokst opp med svart servant og vil absolutt ikke anbefale det. Hver eneste såpe- eller tannkremrest synes og det ser udelikat ut med en eneste gang.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt hvit. Uten tvil. Svart servant høres grusomt ut.

Skrevet

Hva med stål? Det synes jeg er stilig.

Stål ser enten ut som et kjøkken eller en institusjon.

Gjest Tamitra
Skrevet

Stål ser enten ut som et kjøkken eller en institusjon.

Eh, det gjør det vel ikke. Vi har stålvask på badet. Om du ser på denne vasken f.eks (badet forøvirg var ikke direkte lekkert). Synes du det ser ut som et kjøkken?

http://www.badestampen.no/bad/Frida2.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...