Gå til innhold

farge på servant på badet, bli med å stem:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvit vask! Tenk hvor synlig tannkrem og alt blir i den sorte vasken da? Greit nok at man skyller ut av vasken, men blir det alltid gjort? Og like nøye?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• GeirB

3

• morsan

2

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eh, det gjør det vel ikke. Vi har stålvask på badet. Om du ser på denne vasken f.eks (badet forøvirg var ikke direkte lekkert). Synes du det ser ut som et kjøkken?

http://www.badestampen.no/bad/Frida2.jpg

Ikke som et kjøkken, men det ser litt institusjonspreget ut med stålservant, synes nå jeg. :o)

Skrevet

hva med hår? de synes jo forferdelig på hvitt.

skal du ha wc på badet? synes vasken skal passe til wc.Hvit er finest,synes jeg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hvit. Det går ikke av mote, svart kan man bli veldig lei av. Dessuten ville jeg holdt meg innenfor hvitt og bruntskalaen, ikke blandet inne svart i selve baderomsinnredningen.

Men du, det er ditt bad, gjør akkurat som du lyster :o)

Skrevet

Hvit vask :o) Mer morro å kjøpe til accesories som står til hvit vask.Fargerike såper, vaskekluter og annet stæsj :-)

Mye enklere å variere og forandre.

Skrevet

Eh, det gjør det vel ikke. Vi har stålvask på badet. Om du ser på denne vasken f.eks (badet forøvirg var ikke direkte lekkert). Synes du det ser ut som et kjøkken?

http://www.badestampen.no/bad/Frida2.jpg

Eg liker ikkje stålvask, dette er noe eg assosierer med obduksjon.

Skrevet

På det "nye" badet vårt (ferdig for fire år siden) valgte vi mør koksgråe fliser på golvet, og benk med nedfelt vask i koksgrått. Det er knallfint, og vi er veldig fornøyde - MEN det er sant at tannkrem og spytt synes veldig godt....

Vi angrer imidlertid ikke. Innredningen er i bjørk - både skapene og doen

Gjest Dassendass
Skrevet

På det "nye" badet vårt (ferdig for fire år siden) valgte vi mør koksgråe fliser på golvet, og benk med nedfelt vask i koksgrått. Det er knallfint, og vi er veldig fornøyde - MEN det er sant at tannkrem og spytt synes veldig godt....

Vi angrer imidlertid ikke. Innredningen er i bjørk - både skapene og doen

Har dere do bjørk?

Skrevet

Har dere do bjørk?

Ja, setet og lokket er i bjørk :-)

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene, men vil bare si at min søster hadde sort servant der de bodde før, og hun sa "aldri mer". Hvert minste lille spytt eller såpeskum fra håndvask setter hvite renner.

Skrevet

hva med hår? de synes jo forferdelig på hvitt.

Kommer vel an på hårfargen, det?

Skrevet

Svart ser veldig raskt veldig skittent ut så jeg ville gått for hvitt for å unngå å vaske servanten flere ganger daglig :P

Skrevet

Eg stemmer for kvit servant, ikkje hverken sort eller hvit.

Gjest minnah
Skrevet

Ikke brunt+svart.. Hvertfall ikke på et bad. Så jeg stemmer hvitt!

Skrevet

Eg stemmer for kvit servant, ikkje hverken sort eller hvit.

Er du Geir, eller en ny Geir B?????

Skrevet

Er du Geir, eller en ny Geir B?????

Eg er Geir, før (for 10 år siden) så brukte eg nicket GeirB og nå har eg fått det tilbake...:)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Gulvet høres fint ut, resten virker litt rotete.

Brunt gulv, lyselysebrune vegger, off-white fargede servanter og benk. Tykke, deilige mørkebrune håndklær, litt innslag av bast kanskje?

Skrevet

Eg er Geir, før (for 10 år siden) så brukte eg nicket GeirB og nå har eg fått det tilbake...:)

Sånn å forstå :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...