Gjest huffffffsi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har fått meg en babybjærn bæresele, men syns den er litt upraktisk, mye styr å "montere", også har jeg store pupper som har blitt enda større nå pga jeg ammer, så føler det blir litt trangt? Når ungen blir større vet jeg ikke om jeg får på meg babybjørnen? Har prøvd å trekke ut reimene så langt jeg kan, men likevel føles det som om den erlitt trang for meg. Noen som har erfart dette, eller er det noe jeg gjør feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjalmamma Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde ikke sånne problemer med min Babybjørn. Jeg syns den var grei å ta av og på og passet greit selv om jeg ikke har minipupper akkurat. Men jeg var ikke helt fornøyd med den jeg hadde (litt eldre type enn de som er nå). Jeg ble sliten i nakken og syns den var tung på skuldrene. HAdde jeg visst om det før jeg kjøpte selen hadde jeg satset på bæresjal istedet feks www.naturbarn.no. Jeg lagde meg et sjal selv av sterkt og billig stoff fra butikken, og var veldig fornøyd med det, det fordelte vekten bedre enn bæreselen. Jeg bærer ham på ryggen litt ennå hvis han blir sliten når vi er langt inne i marka, og selv når han nå er 22kg går det kjempefint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg likte heller ikke denne, og brukte den svært lite. Synes ungen henger så veldig i den, så jeg følte jeg måtte holde ungen oppe med armene, og da var jo noe av poenget borte. Tror ikke denne passer for alle, nei. Men det finnes utrolig mange andre bæreinnretninger har jeg skjønt, men jeg kan ikke hjelpe deg dessverre.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dings74 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Prøv et bæresjal eller en meitai (asiatisk bære"sele") evt en annen formsydd bæresele. Disse er mye mer behagelige både for den som bærer og barnet. Om du leser på www.tettinntil.no så finner du masse informasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trultis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du bør prøve meitai. Denkanbrukesfranyfødtogfremtilungener4årellerhvorlenge manorkeråbære. Trorspacenminharsluttaåfungere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du bør prøve meitai. Denkanbrukesfranyfødtogfremtilungener4årellerhvorlenge manorkeråbære. Trorspacenminharsluttaåfungere. HAHA :oD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.