Gå til innhold

Gravid?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Marie1000
Skrevet

Jeg tok en test i mårrest, men jeg sovnet på sofaen mens jeg ventet, en time senere våknet jeg, og den var positiv.

Tenkte med meg selv at den er sikkert falsk.....

Men når jeg tenker tre måneder tilbake, tok jeg en test, som viste negativ, den kastet jeg ikke, og ble liggende på badet ut dagen....Den forandret ikke resultat...

Skal ta en ny test i morgen for å se, men hva er deres erfaringer ? og hva tror dere om denne testen jeg tok idag ?

Har ømme pupper og er veldig trøtt om dagen gitt.....til opplysning, hehe...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg må bare spørre.. hvordan i all verden er det mulig å sovne imens du venter på svar på om du er gravid eller ikke? Alle sommerfuglene i min mage hadde ikke latt meg sovne:)

Så til spørsmålet ditt.. Dersom testen viste positiv så er jeg ganske sikker på at du er gravid. Men er du usikker så ta en ny test eller gå til legen :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror ikke den forandrer resultat selv om den ligger en stund.

Gjest Marie1000
Skrevet

Jeg må bare spørre.. hvordan i all verden er det mulig å sovne imens du venter på svar på om du er gravid eller ikke? Alle sommerfuglene i min mage hadde ikke latt meg sovne:)

Så til spørsmålet ditt.. Dersom testen viste positiv så er jeg ganske sikker på at du er gravid. Men er du usikker så ta en ny test eller gå til legen :-)

Hehe, det tenkte jeg også :P Steg opp når mannen gikk på jobb, er så trøtt for tia og klarer ikke å holde meg våken eller holde på urinen til noen timer til i lallemodus, hehe....Må bare må liksom:P

Er det lurest å vente til i morgen, eller kan jeg prøve meg ikvled tror du ? :D

Gjest Marie1000
Skrevet

Tror ikke den forandrer resultat selv om den ligger en stund.

Ohhh, da er det bare å håpe på at neste test viser det samme;)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe, det tenkte jeg også :P Steg opp når mannen gikk på jobb, er så trøtt for tia og klarer ikke å holde meg våken eller holde på urinen til noen timer til i lallemodus, hehe....Må bare må liksom:P

Uten å være noen ekspert, vil jeg tro at du fint kan ta en ny en ikveld. Lykke til :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ohhh, da er det bare å håpe på at neste test viser det samme;)

Det tror jeg nok,lykke til da : )

Gjest Marie1000
Skrevet

Uten å være noen ekspert, vil jeg tro at du fint kan ta en ny en ikveld. Lykke til :-)

Da prøver vi på det;)

Takk for svar Mary Poppins:) Og tusen takk!!

Skrevet

Da jeg testa positivt hadde jeg først avskrevet den etter 5 min, gått på kjøkkenet og jobba med andre ting ei god stund. Og da jeg sjekka etter et par timer var den positiv, og jammen stemte det!

La oss for all del få vite hvordan det går i kveld, da. For sånt er spennende ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

''hvordan i all verden er det mulig å sovne imens du venter på svar på om du er gravid eller ikke? ''

Vel, hvis man er gravid er det absolutt mulig. ;o) Da jeg var gravid, var jeg så trøtt den første tiden at jeg kunne sovnet stående.

Skrevet

Gratulerer med graviditeten! :-)

Da jeg selv tok positiv test for mer enn 11 år siden, la jeg den etterpå i en liten eske i et kott, fordi jeg var så glad over resultatet at jeg følte jeg måtte spare på den en stund. Den var fortsatt positiv mange måneder senere da jeg kasta den;-)

Skrevet

Vet du, hvis du er så trøtt for tiden og det ikke er vanlig for deg, vil jeg absolutt tro du er gravid!

Gjest Marie1000
Skrevet

Da jeg testa positivt hadde jeg først avskrevet den etter 5 min, gått på kjøkkenet og jobba med andre ting ei god stund. Og da jeg sjekka etter et par timer var den positiv, og jammen stemte det!

La oss for all del få vite hvordan det går i kveld, da. For sånt er spennende ;)

Tok en test igår kveld, og en idag, og begge var postive, så jeg er Gravid!!!

Er bare tredje prøveperioda og det klaffa, helt utrolig, og en god dose flaks og tenker jeg!!

Tusen takk for alle svar!!!

Skrevet

Tok en test igår kveld, og en idag, og begge var postive, så jeg er Gravid!!!

Er bare tredje prøveperioda og det klaffa, helt utrolig, og en god dose flaks og tenker jeg!!

Tusen takk for alle svar!!!

Hurra!

Gratulerer så masse. Du går ei spennende tid å møte.

Jeg tok en test for 20 min siden, som var negativ etter to min. Så nå sitter jeg og veeeeenter i håp om at mirakelet skal skje med meg også ;)

Gjest Marie1000
Skrevet

Hurra!

Gratulerer så masse. Du går ei spennende tid å møte.

Jeg tok en test for 20 min siden, som var negativ etter to min. Så nå sitter jeg og veeeeenter i håp om at mirakelet skal skje med meg også ;)

Tusen takk! ;)

Hvordan gikk det med deg og testen ?

Jeg må bare se på testene hele tida, for å være sikker liksom, hehe, tror ikke det går helt inn før legen sier at jeg er gravid. Men det er litt vanskelig, det er jo bare et embryo enda, eeenda lenge igjen til det blir et foster, det blir spennende det=)

Klem fra marie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...