Gå til innhold

Urolig søvn av alkohol.

Anbefalte innlegg

Gjest Tilfeldigheter?
Skrevet

Jeg fester så godt som aldri, liker ikke å drikke for mye, men et glass eller to tar jeg gjerne. Dette skjer også på hverddagskveldene.

Nå har jeg lagt merke til at de to siste gangene jeg har tatt vin så har jeg sovet mye mer urolig og har sterkere drømmer. Ikke mareritt men stressete drømmer.

Vi snakker om halvannet til to glass vanlig hvitvin her.

Noen som kjenner igjen dette?

Gjest Tilfeldigheter?
Skrevet

Det er

Vanlig? Så lite som maks et par glass vin?

Hva er det som skjer i kroppen da, vet du det?

Skrevet

Eg kjenner meg veldig godt igjen, eg fikk problemer med å sove hver gang eg drakk 2-3 halvlitere med øl, men om eg drakk over 5 så sov eg som en stein.

Så om du skal sove godt må du sikkert enten kutte alkoholen, eller drikke mye mer!

Gjest D*lilith
Skrevet

Det kjenner jeg igjen,men vet ikke hvorfor det er sånn da...

Skrevet

Jeg er også sånn. Sover skikkelig dårlig og urolig når jeg har drukket. Våkner heller aldri så tidlig som dagen etter at jeg har drukket, og det er veldig irriterende, siden vi da som regel har barnevakt og _kunne_ ha sover lenge for en gangs skyld...

Gjest Tilfeldigheter?
Skrevet

Jeg er også sånn. Sover skikkelig dårlig og urolig når jeg har drukket. Våkner heller aldri så tidlig som dagen etter at jeg har drukket, og det er veldig irriterende, siden vi da som regel har barnevakt og _kunne_ ha sover lenge for en gangs skyld...

Det med å våkne tidlig kjenner jeg også igjen.

Jeg våkner tidlig til vanlig også men når jeg har drukket så blir det enda tidligere.

Merkelig. Og som du sier, litt dumt, for det er gjerne da vi kan sove litt lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...