Gå til innhold

Vil ikke ha gnagsår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har kjøpt meg nye bunadsko.

Og da jeg gikk med de her hjemme litt i går,merket jeg at jeg kommer garantert til å få gnagsår på 17 mai.

Er det noen som kan komme med tips på hva jeg skal gjøre,slik at ikke 17 mai blir ett helvete?

På forhånd tusen takk

Skrevet

Sportstape! Tape alle steder du kjenner det gnager før du tar på deg skoene.

Gjest mandolina
Skrevet

Gnagsårplaster får du kjøpt på apoteket.

Hilsen

Skrevet

Du får kjøpt en type hælplaster på apoteket som er helt supre. De er mot gnagsår men jeg husker ikke hva de heter. Ligger i en liten grønn plastbeholder.

Lykke til. Gnagsår er no herk:-)

Skrevet

Som andre har nevnt: Compede gnagsårplaster. Compede har også en slags stift som man gnir på huden for å redusere muligheten for gnagsår. Så kan du ha på plaster på det/de områdene som er mest utsatt og gnukke litt stift på resten;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Du får kjøpt en type hælplaster på apoteket som er helt supre. De er mot gnagsår men jeg husker ikke hva de heter. Ligger i en liten grønn plastbeholder.

Lykke til. Gnagsår er no herk:-)

Du tenker nok på Compeed.

Skrevet

Du tenker nok på Compeed.

Jeg prøvde forresten å kjøpe Compeed på apotek i Frankrike en gang. Jeg gjentok navnet (kåm-piid) flere ganger, men dama bare ristet på hodet.

Omsider gikk det opp for henne: "Ahhhh . kåm-pi-døh", sa hun, nærmest irettesettende!! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg prøvde forresten å kjøpe Compeed på apotek i Frankrike en gang. Jeg gjentok navnet (kåm-piid) flere ganger, men dama bare ristet på hodet.

Omsider gikk det opp for henne: "Ahhhh . kåm-pi-døh", sa hun, nærmest irettesettende!! ;-)

Hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...