Gå til innhold

Stress stress STRESS...

Gjest må finne en vei ut av dette

Anbefalte innlegg

Gjest må finne en vei ut av dette
Skrevet

¨Når man er seg så stressa og sliten at de minste bagateller føles uoverkommelige, har fått 80% sykmelding, men sliter med de to halve dagene på jobb.. det stokker seg fullstendig i hodet, oppgaver jeg før gjorde som ingenting tårner seg helt opp, hjertet dundrer, blir kvalm og kroppen skjelver. Jeg gjør masse feil, glemmer, begynner på flere ting samtidig, klarer ikke strukturere...

Hjemme igjen er jeg så sliten at jeg ikke får gjort noe husarbeid, neon ganger plasserer jeg bare ungene foran TVen dersom jeg er alene med dem hele ettermiddagen..

På fridagene klarer jeg ikke alltid nyte å ha fri, masse dårlig samvittighet for ikke å jobbe, for ting jeg burde gjort i huset men ikke ORKER.. for at jeg ikke orker å ha ungene hjemme fra barnehagen... Føler meg lat og stusselig. Har en flott mann som skjønner når jeg trenger ro, og tar seg av ungene.

Avlyser avtaler fordi jeg ikke orker å være sosial, selv om jeg egentlig har LYST.. Har nemlig lyst til både det ene og det andre, men kroppen stivner og hjernen stopper.. Vet ikke hvordan jeg kan forklare det. Vil ikke ha 100% sykmelding, tror ikke det er bra å gå hjemme og gnu på problemene, men 20% jobb gjør at det blir reale skippertak de timene jeg er på jobb, som igjen gjør meg helt utslitt..

Sorry rotete innlegg, men det gjenspeiler hvordan jeg føler meg. Bare rot. Hjelp. Har fått Sobril av legen, hjelper litt med en halv, en hel gjør meg altfor trøtt. Prøver gå litt tur osv, andre forslag..?

Gjest D*lilith
Skrevet

Har vært der selv....og er der forsåvidt fremdeles men tanke på liten energi,det er ikke lett å vite hva en skal gjøre for å få mer energi og kunne orke mer.

Håper du finner ut av det,lykke til : )

Skrevet

Stressmestringskurs kan være en mulighet .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...