Gå til innhold

Rart brev

Anbefalte innlegg

Gjest justiceee
Skrevet

Fikk ett BBS brev i posten i dag. Det var fra NAV, og det var svakt rosa også stod det Giro Utbetaling....Men det så mer ut som en slags regning....

Noen som vet hva slags brev dette er?

Må nevne at jeg har vært sykmeldt i 3 uker nå, så kanskje det har noe med det å gjøre? Aldri vært borti det jeg, så derfor spør jeg her siden jeg ikke så brevet før ETTER at NAV hadde stengt. :-)

Går ikke sykmeldingen til NAV etter 2 uker? Eller er det forandret?

Gjest mandolina
Skrevet

NAV har sikkert ikke kontonummeret ditt, og derfor har de sendt en kontantutbetaling, du kan heve pengene i banken eller på postkontoret.

Hilsen

Skrevet

Det står vel på brevet hva det er for noe, virker som om du ikke har åpnet det?

Gjest justiceee
Skrevet

Det står vel på brevet hva det er for noe, virker som om du ikke har åpnet det?

Joda, har åpnet det. Det sto faktisk ingenting. Altså ingen melding fra NAV eller noe...

Men det var som en regning, bare at det likssom ikke var det likevell, også var det rosa og kremhvitt papir...hehe....

Ganske rart ja.....men er det utbetaling er det helt greit, siden beløpet var ganske stort :-)

Gjest justiceee
Skrevet

NAV har sikkert ikke kontonummeret ditt, og derfor har de sendt en kontantutbetaling, du kan heve pengene i banken eller på postkontoret.

Hilsen

Aha.....joda, mulig det :-) Syns bare selve papiret var så rart,og likssom så.......fint.... :-)

Men kanskje jeg skal ta det med på posten i mårra å spørre ja?Takk for tips...

Skrevet

Joda, har åpnet det. Det sto faktisk ingenting. Altså ingen melding fra NAV eller noe...

Men det var som en regning, bare at det likssom ikke var det likevell, også var det rosa og kremhvitt papir...hehe....

Ganske rart ja.....men er det utbetaling er det helt greit, siden beløpet var ganske stort :-)

Det er sikkert slik som noen andre sa, at NAV ikke har kontonummeret ditt, og derfor har sendt deg en utbetalingsblankett... Står det "Giro utbetaling" på den, så er det jo helt klart ingen regning.. Så det blir vel noen ekstra penger i lomma dette det...

Gjest justiceee
Skrevet

Det er sikkert slik som noen andre sa, at NAV ikke har kontonummeret ditt, og derfor har sendt deg en utbetalingsblankett... Står det "Giro utbetaling" på den, så er det jo helt klart ingen regning.. Så det blir vel noen ekstra penger i lomma dette det...

Ja, det _må_ jo være noe sånnt. Har sikkert noe med lønn/sykmeldingen å gjøre tenker jeg. :-)

Stod giro utbetaling ja....

Gjest Kokkoooo
Skrevet

Ehh, når det står GiroUTBETALING, er det jo en UTBETALING, ikke en regning.

Gjest justiceee
Skrevet

Ehh, når det står GiroUTBETALING, er det jo en UTBETALING, ikke en regning.

Jeg vet jo det. Men oppsettet var som en vanlig faktura likevell.men _vet_ at det ikke er det likevel :-) Derfor jeg reagerte litt....

Skrevet

Jeg vil og ha en rosa giro... jeg får bare gule:(

Skrevet

Aha.....joda, mulig det :-) Syns bare selve papiret var så rart,og likssom så.......fint.... :-)

Men kanskje jeg skal ta det med på posten i mårra å spørre ja?Takk for tips...

Drit nå i papiret for svarte og kom deg i banken/posten før Nav ombestemmer seg og trekker tilbake hele greia. :-)

Skrevet

Drit nå i papiret for svarte og kom deg i banken/posten før Nav ombestemmer seg og trekker tilbake hele greia. :-)

*Haha*

Hvorfor syntes jeg denne tråden ble så vittig? :))

Ja, jeg har litt rar humor :)))

Gjest justiceee
Skrevet

Hehe :-) Jepp, iler snart i vei........

Skrevet

Hehe :-) Jepp, iler snart i vei........

Det er tryggest ja, husk å være rask med å bruke opp pengene også, sånn for sikkerhetsskyld...:)

Skrevet

*Haha*

Hvorfor syntes jeg denne tråden ble så vittig? :))

Ja, jeg har litt rar humor :)))

Nei, itte vet je.

Kanskje på grunn av at du har litt rar humor? :-)

Skrevet

Nei, itte vet je.

Kanskje på grunn av at du har litt rar humor? :-)

Er nok derfor, ja ;))

Mary Poppins
Skrevet

Når du sier det så fikk jeg også et rart brev her om dagen som høres ut som ditt. Det var sånn beige/svak rosa hvor det stor utbetaling på. Så ut som en regning ja. Husker ikke om det var noe beløp på.. Jeg kastet brevet jeg..

Mary Poppins
Skrevet

Når du sier det så fikk jeg også et rart brev her om dagen som høres ut som ditt. Det var sånn beige/svak rosa hvor det stor utbetaling på. Så ut som en regning ja. Husker ikke om det var noe beløp på.. Jeg kastet brevet jeg..

hvor det stod skulle det stå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...