Gå til innhold

Date med meg i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest hippen
Skrevet

Er her ingen som vil date med meg i kveld. Jeg er en snill og vilter hingst som trenger pleie og omsorg for en kveld?:)

Skrevet

Nix, jeg har allerede en "date" med en ung pen mann som heldigvis ikke er en hingts (ennå). Snart skal jeg hive sammen den obligatoriske fredags-taco'en.

Faren til ovennevnte er ute på vinsmaking...;-)

Gjest tror du ja hohoho
Skrevet

Nix, jeg har allerede en "date" med en ung pen mann som heldigvis ikke er en hingts (ennå). Snart skal jeg hive sammen den obligatoriske fredags-taco'en.

"Vinsmaking"

Hehe....

Skrevet

Jeg har allerede en "date" med en dame jeg liker å snakke med og beundrer på mange måter. Håper du får napp! Det fortjener du etter dette friske inititativet;)

Gjest hippen
Skrevet

Hvorfor ikke prøve meg - bare for en kveld?

Du kommer aldri til å glemme meg;-)

Skrevet

Hva med en date med deg selv og høyrehånda di?

Tror det er den eneste daten du får i kveld jeg gitt..... :D

Skrevet

Så bra :) Jeg er i trøtteste laget her, men du har sikkert fått selskap?

Skrevet

Hvorfor ikke prøve meg - bare for en kveld?

Du kommer aldri til å glemme meg;-)

''Du kommer aldri til å glemme meg;-)''

det er akkurat det jeg frykter!! ;-)

Skrevet

Døh, ikke vær sånn da! En norsk mann som på en hyggelig måte ber om en date er sjelden vare. Norske menn pleier å holde seg for gode til slikt, mens norske kvinner savner tydelige menn. Klart han får napp! :)

Gjest hippen
Skrevet

Jeg er venstrehendt, teller det?

Skrevet

Så bra :) Jeg er i trøtteste laget her, men du har sikkert fått selskap?

Kan ikke du se til å pelle deg innom her en gang du er våken og opplagt og holder ut til sånn ca kl 01.30 eller noe? *furte*

Skrevet

Døh, ikke vær sånn da! En norsk mann som på en hyggelig måte ber om en date er sjelden vare. Norske menn pleier å holde seg for gode til slikt, mens norske kvinner savner tydelige menn. Klart han får napp! :)

Selvfølgelig :-) Håper det "napper" seg for han,og at han får en date jeg. Du har rett,det er sjelden vare, så jeg tar det tilbake. hehe :D

Skrevet

Selvfølgelig :-) Håper det "napper" seg for han,og at han får en date jeg. Du har rett,det er sjelden vare, så jeg tar det tilbake. hehe :D

Godt. Vi må ta vare på godingene som finnes iblant oss:)

Gjest hippen
Skrevet

Kan ikke du se til å pelle deg innom her en gang du er våken og opplagt og holder ut til sånn ca kl 01.30 eller noe? *furte*

favnen skal sikkert på fest i kveld - og når hun er fyllesjuk er hun ustyrlig, dvs. hun kommer ikke innpå her før langt utpå søndagen;-)

Skrevet

favnen skal sikkert på fest i kveld - og når hun er fyllesjuk er hun ustyrlig, dvs. hun kommer ikke innpå her før langt utpå søndagen;-)

Hehe, ja du har sikkert rett. Nå stikker jeg ut. Skål, hippen! :)

Skrevet

Når jeg er våken har jeg så mye annet å holde på med, og når jeg er trøtt ligger (ja, nettopp) jeg bare og glor på endeløse tv-serier.

Men er det noe liv her bortsett fra deg da, tonie? :)

Skrevet

Når jeg er våken har jeg så mye annet å holde på med, og når jeg er trøtt ligger (ja, nettopp) jeg bare og glor på endeløse tv-serier.

Men er det noe liv her bortsett fra deg da, tonie? :)

Nei for faen, det er jo derfor jeg trenger deg her! *himle*

Skrevet

Nå nei, jeg drikker så lite og sjeldent at jeg står for tur til æresmedlemskap i godtemplarungdommen. Og ettersom hippen er fryktelig dårlig til å ta et HINT, får jeg for sikkerhets skyld benke meg foran detektimen i kveld ;-)

Skrevet

Nei for faen, det er jo derfor jeg trenger deg her! *himle*

Hehe... Har dessverre ikke stort å by på. Men kanskje du kan hjelpe? Er litt irritert og hjelpeløs nå uten skikkelig neglefil. Ja, sånn er det å være favn. Hva bruker du, hvilket merke, skal det være papir, stål eller glass?

Skrevet

Hehe... Har dessverre ikke stort å by på. Men kanskje du kan hjelpe? Er litt irritert og hjelpeløs nå uten skikkelig neglefil. Ja, sånn er det å være favn. Hva bruker du, hvilket merke, skal det være papir, stål eller glass?

Som om jeg kan hjelpe deg der. Få med mitt yrke har negler i det hele tatt. Jeg har en slags fillete, korte og nedslitte greier som muligens med litt godvilje kan kalles negler. Spør Mary Poppins. Hun har god greie på sånt, tror jeg.

Hyggelig å se deg da, uansett.

Nå er daten min forsinka. Her sitter jeg all dressed up, og så blir hun bare aldri ferdig å surre! Stønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...