Gå til innhold

Date med meg i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som om jeg kan hjelpe deg der. Få med mitt yrke har negler i det hele tatt. Jeg har en slags fillete, korte og nedslitte greier som muligens med litt godvilje kan kalles negler. Spør Mary Poppins. Hun har god greie på sånt, tror jeg.

Hyggelig å se deg da, uansett.

Nå er daten min forsinka. Her sitter jeg all dressed up, og så blir hun bare aldri ferdig å surre! Stønn.

Tenk positivt. Drikke litt og danse litt mens du venter? Ekstra eyeliner? Hva står på planen i kveld?

Ok, må lage kjerringtråd da.

Skrevet

Tenk positivt. Drikke litt og danse litt mens du venter? Ekstra eyeliner? Hva står på planen i kveld?

Ok, må lage kjerringtråd da.

Næh, vi kan godt snakke om den Hemingwaydattergreia det stod om i dagens Dagblad hvis du heller vil det? Hvis ikke skal jeg ut med en venninne. Høres sikkert kjedelig ut, men hun er en av de jeg nyter å være sammen med:)

Skrevet

Næh, vi kan godt snakke om den Hemingwaydattergreia det stod om i dagens Dagblad hvis du heller vil det? Hvis ikke skal jeg ut med en venninne. Høres sikkert kjedelig ut, men hun er en av de jeg nyter å være sammen med:)

Haha, jeg tror ikke jeg tør snakke om verket.. Men opphavsmannen er type kontroversiell i alle fall. Og hvorfor ikke? Kunst som bare behager i betydningen det estetisk skjønne (kardialegenskapen) blir fort kjedelig. Men provokasjon for provokasjonens skyld... hm, jeg skulle til å si at det er meningsløst, men så ombestemte jeg meg. Provokasjon kan være veldig bra.

Værsågod, ordet fritt :)

Skrevet

Forresten, det er da slett ikke kjedelig å gå ut med venninne!

Skrevet

Haha, jeg tror ikke jeg tør snakke om verket.. Men opphavsmannen er type kontroversiell i alle fall. Og hvorfor ikke? Kunst som bare behager i betydningen det estetisk skjønne (kardialegenskapen) blir fort kjedelig. Men provokasjon for provokasjonens skyld... hm, jeg skulle til å si at det er meningsløst, men så ombestemte jeg meg. Provokasjon kan være veldig bra.

Værsågod, ordet fritt :)

Enig:) Provokasjon for provokasjonens skyld er vel bortimot det mest provoserende som finnes. Jeg mener, har man nå enda en jævlig god grunn så ok, men bare for å provosere? Det er provoserende for å si det mildt. Og direkte festlig:) Og nødvendig i denne vakuumtiden vi lever i. Og hvis man nå legger godviljen til, helt meningsløst er det vel likevel ikke? Selv om man aldri kan være sikker. Det er der kunstverket blir til *S*

Skrevet

Forresten, det er da slett ikke kjedelig å gå ut med venninne!

Næh, det kommer helt an på venninnen det. Eller muligens på en selv. Det var nå uansett kult. Jeg har fine venninner. Ikke så mange, men vi snakker kvalitet:)

Ny flamme? Dating? Noe på gang?:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...