Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få anbefaling på god neglefil?

Nå skal ingen tro at jeg er overdrevent opphengt på negler og manikyr. Sånn er det ikke. Imidlertid har jeg behov for å file pent etter klipp ellers blir det bare tull. Pr i dag har jeg papirfil, men *grøss*, den er så grov at den egner seg bedre til å bebo verktøykassa.

Girls? :)

Skrevet

Jeg bruker ikke neglefil, så det kan jeg ikke hjelpe deg med, gitt! ;-)

Skrevet

Jeg har en av metall men plastbelagt del holde i, med en grov og en fin side... Apoteket har.

Skrevet

Jeg har i glass, syntes den er veldig god, kjøpt på apoteket.

Skrevet

Jeg bruker ikke neglefil, så det kan jeg ikke hjelpe deg med, gitt! ;-)

H&M

Skrevet

H&M har en knallgod en med en grov (ikke veldig grov) og en finere side til under 20 kroner :)

Skrevet

De har noen gode og billige filer på Biltema. :)

Og på Clas Ohlsson kanskje? ;)

Persille1365381127
Skrevet

Tusen takk for gode og fornuftige tips :)

Henger meg på rådene om h&m!

Det var også de jeg ble "tvunget" til å bruke da jeg satt neglemodell i gamle dager :)

Skrevet

Henger meg på rådene om h&m!

Det var også de jeg ble "tvunget" til å bruke da jeg satt neglemodell i gamle dager :)

Nå har jeg faktisk kjøpt den H&M-fila, type stål. De hadde papirfiler også, men det får jeg kritt-på-tavle, gaffel-på-tallerken, tannlegebor-følelsen av.

Hvilken er det så dere har god erfaring med? Håper det er den i stål :)

Persille1365381127
Skrevet

Nå har jeg faktisk kjøpt den H&M-fila, type stål. De hadde papirfiler også, men det får jeg kritt-på-tavle, gaffel-på-tallerken, tannlegebor-følelsen av.

Hvilken er det så dere har god erfaring med? Håper det er den i stål :)

Stål er FY FY!! Det skal være sandpapir, mao papp...

Skrevet

Stål er FY FY!! Det skal være sandpapir, mao papp...

Ok. Jeg foretrekker stål... :)

Persille1365381127
Skrevet

Ok. Jeg foretrekker stål... :)

Skjønner det, men det ødelegger neglene. Du burde bruke glass eller papir...

Skrevet

Skjønner det, men det ødelegger neglene. Du burde bruke glass eller papir...

Ikke mine negler, de er knallsterke. Tenkte på glassfil, det får bli neste gang. Takk for råd og tips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...