Gå til innhold

Smykker man ikke bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en haug sølvsmykker jeg aldri bruker og aldri kommer til å bruke, hva gjør jeg med dem? Litt for ille å kaste dem, kan jeg gi dem til Fretex?

Skrevet

Kan man ikke støpe dem om da?

Be gullsmeden lage noe av det som du faktisk vil bruke?

Skrevet

Nei, det er for lite lønnsomt for dem, har spurt.

Mary Poppins
Skrevet

De fleste gullsmeder gjør ikke det fordi det lønner seg ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville anta Fretex blir glade for å få dem, så det må være en fin måte å bli kvitt dem på.

Skrevet

Jeg ville anta Fretex blir glade for å få dem, så det må være en fin måte å bli kvitt dem på.

Får pusse dem litt først. :o) De er jo egentlig fine.

Skrevet

Om du har minner i smykkene så kan du vel beholde dem? Det finnes slike dype rammer med glasset som lokk om du forstår. Den kan du bruke, dandere smykkene fint der gjerne med bilder av deg eller minner i fra samme epoke. Fin soveroms eller baderomspynt til veggen det vel? :)

Skrevet

Om du har minner i smykkene så kan du vel beholde dem? Det finnes slike dype rammer med glasset som lokk om du forstår. Den kan du bruke, dandere smykkene fint der gjerne med bilder av deg eller minner i fra samme epoke. Fin soveroms eller baderomspynt til veggen det vel? :)

Nah, dette er smykker jeg ikke har noen spesielle minner til egentlig. De som er spesielle for meg har jeg lagt unna.

Skrevet

Nah, dette er smykker jeg ikke har noen spesielle minner til egentlig. De som er spesielle for meg har jeg lagt unna.

Ok :) Om du ikke har barn,barnepassere eller andre som vil ha dem så blir de sikkert glade for dem på fretex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...