Lillemus Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Har en haug sølvsmykker jeg aldri bruker og aldri kommer til å bruke, hva gjør jeg med dem? Litt for ille å kaste dem, kan jeg gi dem til Fretex? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Kan man ikke støpe dem om da? Be gullsmeden lage noe av det som du faktisk vil bruke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Kan man ikke støpe dem om da? Be gullsmeden lage noe av det som du faktisk vil bruke? Nei, det er for lite lønnsomt for dem, har spurt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Kan man ikke støpe dem om da? Be gullsmeden lage noe av det som du faktisk vil bruke? De fleste gullsmeder gjør ikke det fordi det lønner seg ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg ville anta Fretex blir glade for å få dem, så det må være en fin måte å bli kvitt dem på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Jeg ville anta Fretex blir glade for å få dem, så det må være en fin måte å bli kvitt dem på. Får pusse dem litt først. ) De er jo egentlig fine. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Om du har minner i smykkene så kan du vel beholde dem? Det finnes slike dype rammer med glasset som lokk om du forstår. Den kan du bruke, dandere smykkene fint der gjerne med bilder av deg eller minner i fra samme epoke. Fin soveroms eller baderomspynt til veggen det vel? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Om du har minner i smykkene så kan du vel beholde dem? Det finnes slike dype rammer med glasset som lokk om du forstår. Den kan du bruke, dandere smykkene fint der gjerne med bilder av deg eller minner i fra samme epoke. Fin soveroms eller baderomspynt til veggen det vel? Nah, dette er smykker jeg ikke har noen spesielle minner til egentlig. De som er spesielle for meg har jeg lagt unna. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Nah, dette er smykker jeg ikke har noen spesielle minner til egentlig. De som er spesielle for meg har jeg lagt unna. Ok Om du ikke har barn,barnepassere eller andre som vil ha dem så blir de sikkert glade for dem på fretex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.