morinor Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Har tint rå scampi som jeg har lagt i marinade. De har vel ligget der i ca 10 timer nå. Nå har dagens program endret seg så jeg sannsynligvis ikke får stekt og spist dem før i morgen. Tror dere det går bra, eller blir de ødelagt da, så jeg heller bør steike dem nå, og varme igjen i morgen når de skal spises? Har så lite peiling på holdbarhet på tinte matvarer, og vil selvsagt ikke la dem bli ødelagt. 0 Siter
GeirB Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Så lenge de ikkje hadde "gått ut på dato" når du la de i frysen, så holder de fint til i morra. Sett de mørkt og kjølig, i kjøleskapet til i morra. Bon apetitt! 0 Siter
Gjest kjappiss Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Vi fikk skikkelig diare etter å ha venta for lengemed å steike scampis som hadde vært frosne. Vi ble ikke syke, men altså måtte styrte på dossen begge to rett etterpå. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Oi, det fikk jeg lyst på - hvordan lager du marinaden, eller kanskje jeg skal overta dem? Ikke nettopp svar på spørsmålet ditt, men... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.