Gå til innhold

Beste fuktighetskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ut og kjøpe ny fuktighetskrem. En som virkelig hjelper mot tørr og sensitiv hud. Men helst ikke for fet, og gjerne parabenfri...pris uten betydning!

Tips mottas med takk!

Skrevet

Produktene til Decleor eller Dermalogica er veldig bra. De får du kjøpt på en hudpleiesalong.

Gjest ikke la deg lure
Skrevet

Produktene til Decleor eller Dermalogica er veldig bra. De får du kjøpt på en hudpleiesalong.

Kremene fra hudpleiesalongene er bare oppskrytt, tester på tv har vist dette flere ganger. Du betaler KUN for navnet.

Gjest eucerin
Skrevet

Apotekets Eucerin bruker jeg, jeg har veldig veldig tørr hud, etter at jeg begynte med denne kremen (og dusjoljen i samme serie) har jeg fått en helt ny hud :).

På apoteket vårt koster den 149,- for en flaske, husker ikke hvor mange ml. den er, men ganske stor. Passer forøvrig på å hamstre med meg fra Sverige, der koster den 75,-.

Skrevet

A-Derma er jeg kjempefornøyd med!

aderma får min stemme også!

Skrevet

Boots og Olay. Rimelige og hevder seg i toppen på tester.

Skrevet

Dermalogica. Den koster litt, men den er utrolig drøy. Jeg bestiller den på nett fra www.lookfantastic.com

Skrevet

Kremene fra hudpleiesalongene er bare oppskrytt, tester på tv har vist dette flere ganger. Du betaler KUN for navnet.

Takk for opplysningen! Men hvordan finner man da frem til gode produkter?

Gjest ikke la deg lure
Skrevet

Takk for opplysningen! Men hvordan finner man da frem til gode produkter?

Prøv deg fram, start med de billigste. Har f.eks. bekjente som KUN bruker Spenol, som ansiktskrem og bodylotion. Billig og ikke minst kjempebra.

Om ikke innpakningen ser så bra ut, så er det vel innholdet som teller ..... ?

Skrevet

Aner ikke om de er de aller beste akkurat, men etter å ha prøvd en del ulike, er jeg tilbake på Clarins, som jeg synes har veldig gode kremer.

De har jo mye forskjellig, jeg bruker denne (og tilsvarende nattkrem): http://uk.clarins.com/webapp/wcs/stores/servlet/beauty-products_firmness-(40+)_extra-firming-day-cream-for-all-skin-types_C010408001_10201_11751_-11_32247

Decubal. Koster under hundre lappen. Varer lenge og eneste som hjelper mot tørr hud...synes jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...