Gå til innhold

Hvilke gode ting gjør du for kropp og sjel?

Anbefalte innlegg

Gjest Clarissa
Skrevet

Jeg prøver å gjøre minst en god ting for kroppen min hver dag.

I dag har jeg gått en to timers tur før frokost!

Skrevet

Jeg prøver å trene 2-3 ganger i uka. :o) Og prøver å spise sunt, men koser meg med usunn mat i helgene for jeg tror det er sunt det og. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg prøver å trene 2-3 ganger i uka. :o) Og prøver å spise sunt, men koser meg med usunn mat i helgene for jeg tror det er sunt det og. :o)

''Og prøver å spise sunt, men koser meg med usunn mat i helgene for jeg tror det er sunt det og. :o)''

Godt sagt!

Skrevet

Jeg hørte litt på radio i går kveld, og der sa de at musikk er terapi. Soleklart. Men det som gir kropp og sjel mest er de låtene som du får frysninger av/gåsehud eller hva du sier. Ja musikk er en del av min hverdag.

Jeg doler og hviler og gjør husarbeid,besøker venner, etter hva jeg lyster (omtrent), husarbeid som er unnagjort er bra for kropp og sjel. Ikke sant? Det er jo såå deilig når det er gjort :) Det å sette seg på en bryggekant å nyte stillheten og roen er også kjempegodt. Eller å tusle rundt å stelle i hagen, det er også deilig. Lista kan bli lang den. Tiden med familien både gir og tar, men der er mange fine stunder som gjør godt.

Du tenker kanskje mere på spa og massajer og den slags? Det gjør jeg lite av, men jeg har en helg i sikte hvor jeg skal nyte nettopp dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...