Gjest Clarissa Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg prøver å gjøre minst en god ting for kroppen min hver dag. I dag har jeg gått en to timers tur før frokost! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg prøver å trene 2-3 ganger i uka. ) Og prøver å spise sunt, men koser meg med usunn mat i helgene for jeg tror det er sunt det og. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg prøver å trene 2-3 ganger i uka. ) Og prøver å spise sunt, men koser meg med usunn mat i helgene for jeg tror det er sunt det og. ) ''Og prøver å spise sunt, men koser meg med usunn mat i helgene for jeg tror det er sunt det og. )'' Godt sagt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg hørte litt på radio i går kveld, og der sa de at musikk er terapi. Soleklart. Men det som gir kropp og sjel mest er de låtene som du får frysninger av/gåsehud eller hva du sier. Ja musikk er en del av min hverdag. Jeg doler og hviler og gjør husarbeid,besøker venner, etter hva jeg lyster (omtrent), husarbeid som er unnagjort er bra for kropp og sjel. Ikke sant? Det er jo såå deilig når det er gjort Det å sette seg på en bryggekant å nyte stillheten og roen er også kjempegodt. Eller å tusle rundt å stelle i hagen, det er også deilig. Lista kan bli lang den. Tiden med familien både gir og tar, men der er mange fine stunder som gjør godt. Du tenker kanskje mere på spa og massajer og den slags? Det gjør jeg lite av, men jeg har en helg i sikte hvor jeg skal nyte nettopp dette 0 Siter
Gjest 4 gode ting Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Musikk. Sex. Mosjon. Skikkelig mat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.