Gå til innhold

Det virker som alle her er så sunne! Faker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er definitivt ikke sunn, så jeg svarer ikke på innlegg som handler om sånt tøys.

Hehe:-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Glimtipper

5

• Lillemus

4

• GeirB

2

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Diameteren er omtrent som på Peppes, men de er langt tynnere (italiensk type), så de metter ikke på langt nær som en Peppes-pizza.

Da var det jo ganske dyrt med opptil 190 kr for en pizza syns jeg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei det tviler eg på.

Det er nok ingen her inne som spiser Pizza Grandiosa, ser på Hotell Cæsar og leser Se & Hør fks.

Jeg ser aldri Hotel Cæsar, kjøper ikke Se & Hør og spiser grandis utroooolig sjelden. Men det er ikke for å være perfekt eller snobbete, det er fordi jeg simpelthen ikke liker/er interessert i noen av delene. Ikke får ungene mine sjokoladepålegg, heller. Det er fordi ingen av oss foreldrene er vant med å ha det hjemme, og de liker heldigvis annet pålegg.

Jeg gidder ikke ljuge på meg at jeg ser på såpeserier eller dytte i ungene mine sjokolade på brødskiva bare for å virke folkelig eller usnobbete her inne, heller. Kan ikke folk få lov til å velge det de vil selv, da?

Skrevet

Nei det tviler eg på.

Det er nok ingen her inne som spiser Pizza Grandiosa, ser på Hotell Cæsar og leser Se & Hør fks.

Tja...

"Ungene" liker grandis,- derfor hender det at vi har det. Og jeg synes ikke den er så ille som folk sier. Men nå er jeg ufattelig lite kresen,- det skal mye til for at jeg ikke liker noe.

Se og Hør kjøpte jeg én gang, fordi det var det eneste bladet med tv-program... Jeg smuglet det til disken og la det fort ned i vesken...følte meg litt som om jeg handlet inn noe forbudt :-)

Men det hender jeg kikker på overskriftene da, når jeg står i kassa-kø...

Hotel Cæsar så jeg aldri på før, men ungene ser på det, så da blir det til at man ser noe av det av og til... Og det begynner vel egentlig å bli litt bedre skuespillerprestasjoner der etterhvert, synes jeg.

Skrevet

Jeg ser aldri Hotel Cæsar, kjøper ikke Se & Hør og spiser grandis utroooolig sjelden. Men det er ikke for å være perfekt eller snobbete, det er fordi jeg simpelthen ikke liker/er interessert i noen av delene. Ikke får ungene mine sjokoladepålegg, heller. Det er fordi ingen av oss foreldrene er vant med å ha det hjemme, og de liker heldigvis annet pålegg.

Jeg gidder ikke ljuge på meg at jeg ser på såpeserier eller dytte i ungene mine sjokolade på brødskiva bare for å virke folkelig eller usnobbete her inne, heller. Kan ikke folk få lov til å velge det de vil selv, da?

Godt svart - man skal ikke lyve på seg å se på såpeserier eller lar barna spise sjokoladepålegg, bare for ikke å virke perfekt heller:-)

Skrevet

''Kan ikke folk få lov til å velge det de vil selv, da?''

Gjør de ikkje det da?

Mrs. Wallace
Skrevet

''Kan ikke folk få lov til å velge det de vil selv, da?''

Gjør de ikkje det da?

Du henger deg virkelig opp i rette detaljer i et innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...