Gå til innhold

Slanking.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Syns du noen overdriver dette med slanking?

Jeg mener,jeg kjenner tynne folk som vil slanke seg,det syns jeg er unødvendig...forstår ikke hva de gnåler etter,de er jo tynne og burde være fornøyd.

Da er det jo verre for de som virkelig er overvektige,som må gå ned maaange kilo.

Skrevet

Noen overdriver garantert, noen vil helt sikkert si at jeg overdriver også, men selv ser jeg på det som en investering i helsa mi og fremtiden.

Jeg unner meg godis og usunn mat innimellom da. :o) Grunnen til at jeg tar tak i det før jeg blir overvektig er at jeg ikke vil bli det. Som en eller annen her inne sa forleden - 1 kilo opp på et år er ingenting, men om det skjer i 20 år så blir det mange kilo etterhvert...

Men jeg kjenner også folk som er det jeg vil kalle syltynn og som klager på at de er såååå feite. Og det er gjerne de samme som er ekstremt opptatte av alle andres vekt også.

Gjest D*lilith
Skrevet

Noen overdriver garantert, noen vil helt sikkert si at jeg overdriver også, men selv ser jeg på det som en investering i helsa mi og fremtiden.

Jeg unner meg godis og usunn mat innimellom da. :o) Grunnen til at jeg tar tak i det før jeg blir overvektig er at jeg ikke vil bli det. Som en eller annen her inne sa forleden - 1 kilo opp på et år er ingenting, men om det skjer i 20 år så blir det mange kilo etterhvert...

Men jeg kjenner også folk som er det jeg vil kalle syltynn og som klager på at de er såååå feite. Og det er gjerne de samme som er ekstremt opptatte av alle andres vekt også.

Høres fornuftig ut det da : )

Ja,jeg forstår ikke de syltynne som på død og liv skal slanke seg..

Skrevet

Jeg har ingen i min omgangskrets som er overfokusert på slanking. Jeg har selvsagt venninner som ønsker seg at noe var litt annerledes her eller der, men slikt har vi vel alle snev av :)

Selv er jeg mest opptatt av en funksjonell kropp - en kropp som føles god og være i :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg har ingen i min omgangskrets som er overfokusert på slanking. Jeg har selvsagt venninner som ønsker seg at noe var litt annerledes her eller der, men slikt har vi vel alle snev av :)

Selv er jeg mest opptatt av en funksjonell kropp - en kropp som føles god og være i :)

Ja hovedsaken er jo at kroppen er god å være i : )

Skrevet

Ja hovedsaken er jo at kroppen er god å være i : )

Helt klart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...