Gjest helpmee Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Dette er brukerstøtte som ligger inne på maskina. Gjør det noe om denne slettes? Den tar veldig stor plass.. 0 Siter
Gjest helpmee Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Den kan du godt slette. Sikker? Den har ikke noen viktig funksjon (hvilken funksjon har den egentlig - kun til støtte)? 0 Siter
citoyen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Sikker? Den har ikke noen viktig funksjon (hvilken funksjon har den egentlig - kun til støtte)? Ja, det er bare en enklere måte å gjøre avanserte innstillinger på skjermkortet. Hvis du ikke bruker disse funksjonene er det bare å slette. Skulle du få bruk for det igjen en gang i fremtiden kan du laste ned og installere på nytt. 0 Siter
Gjest helpmee Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Ja, det er bare en enklere måte å gjøre avanserte innstillinger på skjermkortet. Hvis du ikke bruker disse funksjonene er det bare å slette. Skulle du få bruk for det igjen en gang i fremtiden kan du laste ned og installere på nytt. Jeg bruker det aldri. Men er redd jeg gjør noe dumt ved å slette dem uansett - 0 Siter
citoyen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Jeg bruker det aldri. Men er redd jeg gjør noe dumt ved å slette dem uansett - Ingen fare! 0 Siter
Gjest helpmeee Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Den kan du godt slette. Du sa jeg kunne slette denne, men nå er skjermløsninga veldig liten....What to do??? Det nytter ikke å gjenopprette heller..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.