Gå til innhold

ATI Catalyst Control Center

Anbefalte innlegg

Gjest helpmee
Skrevet

Dette er brukerstøtte som ligger inne på maskina. Gjør det noe om denne slettes? Den tar veldig stor plass..

Gjest helpmee
Skrevet

Den kan du godt slette.

Sikker?

Den har ikke noen viktig funksjon (hvilken funksjon har den egentlig - kun til støtte)?

Skrevet

Sikker?

Den har ikke noen viktig funksjon (hvilken funksjon har den egentlig - kun til støtte)?

Ja, det er bare en enklere måte å gjøre avanserte innstillinger på skjermkortet. Hvis du ikke bruker disse funksjonene er det bare å slette. Skulle du få bruk for det igjen en gang i fremtiden kan du laste ned og installere på nytt.

Gjest helpmee
Skrevet

Ja, det er bare en enklere måte å gjøre avanserte innstillinger på skjermkortet. Hvis du ikke bruker disse funksjonene er det bare å slette. Skulle du få bruk for det igjen en gang i fremtiden kan du laste ned og installere på nytt.

Jeg bruker det aldri. Men er redd jeg gjør noe dumt ved å slette dem uansett -

Skrevet

Jeg bruker det aldri. Men er redd jeg gjør noe dumt ved å slette dem uansett -

Ingen fare!

• 3 uker senere...
Gjest helpmeee
Skrevet

Den kan du godt slette.

Du sa jeg kunne slette denne, men nå er skjermløsninga veldig liten....What to do???

Det nytter ikke å gjenopprette heller.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...