Gjest prust Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Spikkekniv, abonnement på Donald, lagdrakt til favoritt-fotball-laget, lego, trampoline, Harry Potter tryllestav (hvis han liker Harry Potter), bøker (f.eks. faktabøker eller andre bøker siden han er glad i å lese), fotballmål til hagen, hodelykt, keyboard, digitalkamera. Spikkekniv ja! Det har jeg jo tenkt på før til ham, men glemt helt bort! Lur idé! Og fotballmål var også en idé. Hvor kjøper en det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Glemte en ting: Hvis du har den Boing-reklamen, kan du legge ut noe info her, f.eks. en link til utgiver? Jeg har ikke klart å finne ut om bladet fremdeles utgis regelmessig. Har den - men han sniker rundt her, så jeg kommer tilbake seinere i kveld når han er i seng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Spikkekniv ja! Det har jeg jo tenkt på før til ham, men glemt helt bort! Lur idé! Og fotballmål var også en idé. Hvor kjøper en det da? Fotballmål får man kjøpt i sportsbutikker eller store lekebutikker. Tipper de har på Toys'rus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Spikkekniv ja! Det har jeg jo tenkt på før til ham, men glemt helt bort! Lur idé! Og fotballmål var også en idé. Hvor kjøper en det da? XXL har fotballmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Guinness rekordbok Klinkekulebane Balltre og ball Tursekk med innhold + barnas turbok (eller hva søren den heter) Utstyr til sykkelen Gitar i 3/4 str Keyboard 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Oppslags-/faktabøker av ymse slag. Kokebok. Lommekniv. Modellbyggesett. Dataspill / eller oppslagsverk om f.eks. verdensrommet. Rideleir el. lignende i sommer. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Glemte en ting: Hvis du har den Boing-reklamen, kan du legge ut noe info her, f.eks. en link til utgiver? Jeg har ikke klart å finne ut om bladet fremdeles utgis regelmessig. Her er opplysningene om Boing: Boing-klubben PB 8054 4068 Stavanger [email protected] www.boing-klubben.no Tlf 51845454 Ser egentlig veldig bra ut - men klart det er dyrt hvis en sier ja til alle pakkene.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest modern-til-Morten Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva med Lego-sett? Pleier alltid å være en stor hit her i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Her er opplysningene om Boing: Boing-klubben PB 8054 4068 Stavanger [email protected] www.boing-klubben.no Tlf 51845454 Ser egentlig veldig bra ut - men klart det er dyrt hvis en sier ja til alle pakkene.... Aha, dette forklarer hvorfor det ikke går an å abonnere på (bare) bladet lenger. Takk for informasjonen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.