Gå til innhold

9 års presang?

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Spikkekniv, abonnement på Donald, lagdrakt til favoritt-fotball-laget, lego, trampoline, Harry Potter tryllestav (hvis han liker Harry Potter), bøker (f.eks. faktabøker eller andre bøker siden han er glad i å lese), fotballmål til hagen, hodelykt, keyboard, digitalkamera.

Spikkekniv ja! Det har jeg jo tenkt på før til ham, men glemt helt bort! Lur idé!

Og fotballmål var også en idé. Hvor kjøper en det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte en ting: Hvis du har den Boing-reklamen, kan du legge ut noe info her, f.eks. en link til utgiver? Jeg har ikke klart å finne ut om bladet fremdeles utgis regelmessig.

Har den - men han sniker rundt her, så jeg kommer tilbake seinere i kveld når han er i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spikkekniv ja! Det har jeg jo tenkt på før til ham, men glemt helt bort! Lur idé!

Fotballmål får man kjøpt i sportsbutikker eller store lekebutikker. Tipper de har på Toys'rus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL har fotballmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guinness rekordbok

Klinkekulebane

Balltre og ball

Tursekk med innhold + barnas turbok (eller hva søren den heter)

Utstyr til sykkelen

Gitar i 3/4 str

Keyboard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppslags-/faktabøker av ymse slag. Kokebok.

Lommekniv. Modellbyggesett.

Dataspill / eller oppslagsverk om f.eks. verdensrommet.

Rideleir el. lignende i sommer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte en ting: Hvis du har den Boing-reklamen, kan du legge ut noe info her, f.eks. en link til utgiver? Jeg har ikke klart å finne ut om bladet fremdeles utgis regelmessig.

Her er opplysningene om Boing:

Boing-klubben

PB 8054

4068 Stavanger

[email protected]

www.boing-klubben.no

Tlf 51845454

Ser egentlig veldig bra ut - men klart det er dyrt hvis en sier ja til alle pakkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er opplysningene om Boing:

Boing-klubben

PB 8054

4068 Stavanger

[email protected]

www.boing-klubben.no

Tlf 51845454

Ser egentlig veldig bra ut - men klart det er dyrt hvis en sier ja til alle pakkene....

Aha, dette forklarer hvorfor det ikke går an å abonnere på (bare) bladet lenger.

Takk for informasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...