Gå til innhold

HJELP!! vISA-KORTET MITT VIRKER IKKE!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Hutte meg tu!!
Skrevet

...Og jeg drar på ferie om ei uke! Er det noen her som vet hvordan man får fikset dette?? Må jeg bestille nytt kort, eller kan de aktivisere kortet mitt i banken igjen "der og da". Huff. Vi reiser på ferie om ei uke, og jeg MÅ ha det i orden til da!!!!!!

Noen som vet??

Aliza1365380759
Skrevet

Ring banken for å spørre? En periode sluttet mitt å funke et par ganger i måneden, og jeg måtte bytte hver gang.

Gjest Hutte meg tu!!
Skrevet

Ring banken for å spørre? En periode sluttet mitt å funke et par ganger i måneden, og jeg måtte bytte hver gang.

Husker du om det tok lang tid før du fikk nytt?

Aliza1365380759
Skrevet

Husker du om det tok lang tid før du fikk nytt?

Nei, det husker jeg ærlig talt ikke.. Tar sikkert ei ukes tid, dessverre :/

Gjest Hutte meg tu!!
Skrevet

Nei, det husker jeg ærlig talt ikke.. Tar sikkert ei ukes tid, dessverre :/

Ja, det er jo det jeg fryktet jeg også. Måtte få nytt for et par år siden pga tyveri, men tenkte banken kanskje kunne aktivisere kortet igjen..

HUFF

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, det er jo det jeg fryktet jeg også. Måtte få nytt for et par år siden pga tyveri, men tenkte banken kanskje kunne aktivisere kortet igjen..

HUFF

Nei, hvis f.eks magnetistripen har sluttet å fungere, så må du ha helt nytt kort...

Skrevet

Jeg tror nok du får det nye i tide. Snakk med banken mandag. Mitt visakort ble avmagnetisert en gang, og da tok det tre dager tror jeg, så hadde jeg det nye kortet. Bare si det haster litt. Bruker du en kortholder med magnetlukking på? Det gjorde jeg :(

Skrevet

Mitt kort sluttet plutselig å virke i påska, tror det ble bestilt nytt kort tirsdagen i påskauka. Så var det jo en drøss med helligdager, men jeg fikk det nye kortet mitt i slutten av uka etterpå, så det kan jo hende du rekker det på en snau uke.

Gjest Näckrosa
Skrevet

Jeg tror nok du får det nye i tide. Snakk med banken mandag. Mitt visakort ble avmagnetisert en gang, og da tok det tre dager tror jeg, så hadde jeg det nye kortet. Bare si det haster litt. Bruker du en kortholder med magnetlukking på? Det gjorde jeg :(

Jeg håper det går i orden.. ellers må jeg gjøre som i gamle dager, da.. ta ut kontanter og kjøpe valuta her hjemme.. - og satse på at Master Cardet mitt klarer resten..

Skrevet

Sikkert litt avhengig av bank.

Sist mitt kort gikk i stykker ringte jeg nettbanken og tre dager etter lå det i postkassen min.

Gjest Hutte meg tu!!
Skrevet

Sikkert litt avhengig av bank.

Sist mitt kort gikk i stykker ringte jeg nettbanken og tre dager etter lå det i postkassen min.

Det skal jeg jammen prøve.. ringe nettbanken..

Gjest Hutte meg tu!!
Skrevet

Jeg håper det går i orden.. ellers må jeg gjøre som i gamle dager, da.. ta ut kontanter og kjøpe valuta her hjemme.. - og satse på at Master Cardet mitt klarer resten..

Ja, der sier du jo noe.. men satser på at jeg får ordnet kortet mitt.. er jo mest lettvidt det da...

Gjest Hutte meg tu her også
Skrevet

Mye vits å bruke et annet nick... Skikkelig sensitiv info at VISA-kortet ditt har sluttet å virke.

Gjest Näckrosa
Skrevet

Mye vits å bruke et annet nick... Skikkelig sensitiv info at VISA-kortet ditt har sluttet å virke.

:o) Jeg skrev hva jeg selv ville gjort :o) -ser jo nå at det ser litt rart ut..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...